Vad tycker ni kvinnor om skalliga män?
Som rubriken. Vad tycker ni kvinnor om skalliga män? Jag har senaste året börjat tappa hår mitt på huvudet och kommer nog behöva raka bort allt hår.
Som rubriken. Vad tycker ni kvinnor om skalliga män? Jag har senaste året börjat tappa hår mitt på huvudet och kommer nog behöva raka bort allt hår.
Så länge dom rakar bort allt hår när dom börjar bli tunnhåriga så är det ok.
Det spelar ingen roll för mig! Min särbo har typ bara en krans kvar. Jag hade uppskattat om han snaggade det som är kvar oftare, men jag älskar hans flint. Såå mysigt att klappa, lukta, pussa mm.
Så länge dom rakar bort allt hår när dom börjar bli tunnhåriga så är det ok.
Det spelar ingen roll för mig! Min särbo har typ bara en krans kvar. Jag hade uppskattat om han snaggade det som är kvar oftare, men jag älskar hans flint. Såå mysigt att klappa, lukta, pussa mm.
Min uppfattning är att kvinnor i allmänhet tycker det är helt okej med rakade huvuden. En del föredrar det till och med!
Jag dras dock alltid till män med hår på huvudet. Kan tycka det är helt ok att han har kvar håret även om det blivit tunnare, så länge det inte är någon kal fläck. Då är det bättre att raka av det.
Tror däremot inte att hår/avsaknad av hår skulle vara avgörande ifall jag gillade allt annat med med en man
Raka av det om det känns okej, bär ditt kala huvud med stolthet och - om du saknar att ha hår överhuvudtaget- odla ett snyggt skägg istället. Succé! Självförtroende är mer attraktivt än alla frisyrer.
Jag har inga bekymmer med det, exet rakade sig redan vid 35 för att han hade för tätt tjockt hår och fick jobbiga mjälleksem om han lät det växa ut.
En kille på mitt förra jobb hade en magiskt vacker skallform och fina ögon, på honom blev det närmast en feature att vara utan hår.
Och givetvis måste man acceptera att män 50+ kan behöva ta till rakapparaten på huvet, det är ju så livet är bara.
Spelar ingen roll
Det spelar ingen roll.
Bryr mig inte så värst mycket. Stilen är viktigast för mig, och att han är i någorlunda bra form.
Spelar ingen roll alls för mig.
Jag personligen är inte attraherad av skalliga män. Tänker på gamla gubbar. Många av mina kvinnliga vänner när jag tänker efter. Alls deras partners har hår.
Bekräftar inte denna tråden. Att kvinnor har mer överseende och går mindre på utseende överlag. Än vad män gör. Där ska ju kvinnan vara modell och smal. Allt annat går bort.
En del kvinnor är för goda, eller godtrogna? Den sortens män förtjänar verkligen inte det.
Det är nog en preferens som med allt annat. Har dessutom inte sett en enda man som varit skallig och sett bra ut. Förmodligen för att det inte attraherar mig. Ungefär som det finns män som inte tänder på kvinnor med kort hår lite så.
Jag personligen är inte attraherad av skalliga män. Tänker på gamla gubbar. Många av mina kvinnliga vänner när jag tänker efter. Alls deras partners har hår.
Bekräftar inte denna tråden. Att kvinnor har mer överseende och går mindre på utseende överlag. Än vad män gör. Där ska ju kvinnan vara modell och smal. Allt annat går bort.
En del kvinnor är för goda, eller godtrogna? Den sortens män förtjänar verkligen inte det.
Det är nog en preferens som med allt annat. Har dessutom inte sett en enda man som varit skallig och sett bra ut. Förmodligen för att det inte attraherar mig. Ungefär som det finns män som inte tänder på kvinnor med kort hår lite så.
Nej, gillar inte skalliga, flintisar eller tunnhåriga män. Inte heller när det har som munk frisyr (krans) runt om och kala på toppen. Kan nog instämma med föregående att det ger ett lite gubbigt uttryck.
Jag dras mer till män med mycket hår, men hellre rakat huvud än tunnhårig. Man kan dock behöva uppväga bristen på hår med lite skäggstubb, och viktigt att ha tydliga ögonbryn, annars blir ansiktet lätt väldigt blekt.
Vissa passar väldigt bra i det. Men helrakat då, inte bara hår på sidorna, och kal mitt på huvudet ( inte min smak).