• Anonym (Di)

Dirty talk

Är det normalt att en man som har känslor för dig, pratar dirty talk med dig? Jag har haft ett långt förhållande och var singel ett tag och nu med min nya pojkvän blir jag osäker angående dirty talk. Älskar han mig även om det ibland händer dirty talk?
    Antar att jag är rädd för att bli utnyttjad.

• Svar på tråden Dirty talk
  • Anonym (Kiv)

Varför skulle han inte tycka om dig?
    När ni umgås visar han inte att han bryr sig. Det är stor skillnad på sexuella drifter och hur man behandlar övrigt. 

• Anonym (Di)
    Anonym (Kiv) skrev 2024-12-05 23:11:33 följande:

Varför skulle han inte tycka om dig?
    När ni umgås visar han inte att han bryr sig. Det är stor skillnad på sexuella drifter och hur man behandlar övrigt. 

Jo men jag blir osäker. Är det normalt att ha dirty talk även om vi är ett par? Eller vill han bara ha sex om han gör det. Vu har varit ihop i ca 2 mån.
  • Anonym (L)
    Anonym (Di) skrev 2024-12-07 19:11:59 följande:
    Jo men jag blir osäker. Är det normalt att ha dirty talk även om vi är ett par? Eller vill han bara ha sex om han gör det. Vu har varit ihop i ca 2 mån.
    Om det verkar som om du gillar det så är det väl klart han fortsätter? Det intressanta borde vara om du är ok med det eller vill att han ska sluta.
  • Anonym (Talk to me mister)

En del gillar det, en del inte. Han gillar det kanske och hoppas att du gör det också?

Jag går igång på det helt magiskt med vissa män.

• Anonym (Di)
    Anonym (Talk to me mister) skrev 2024-12-07 19:17:29 följande:

En del gillar det, en del inte. Han gillar det kanske och hoppas att du gör det också?

Jag går igång på det helt magiskt med vissa män.

Jo men jag menar om det är normalt även i ett förhållande där det handlar om mer än bara sex.
    Anonym (Di) skrev 2024-12-07 19:20:14 följande:
    Jo men jag menar om det är normalt även i ett förhållande där det handlar om mer än bara sex.
    I alla mina, i alla fall. Jag har aldrig haft ett ONS i mitt liv så för mig är det en konstig fråga.
  • Anonym (Marina)

Jag tycker att "dirty" är ett ganska missvisande ord. Jag föredrar hot talk eller sexy talk. För mig ingår inga fula och förnedrande ord i upphetsande snack och därför vill jag inte heller kalla det för dirty.

Men - att använda ett språk som eggar (vad det nu innebär för en själv) är det givetvis många som gör i sänghalmen och oavsett vilken relation man har till varandra för övrigt. Det är helt normalt, men givetvis ska du inte gå med på något annat snack än det DU tycker är kittlande.

Anonym (Marina) skrev 2024-12-07 19:25:18 följande:

Jag tycker att "dirty" är ett ganska missvisande ord. Jag föredrar hot talk eller sexy talk. För mig ingår inga fula och förnedrande ord i upphetsande snack och därför vill jag inte heller kalla det för dirty.

Men - att använda ett språk som eggar (vad det nu innebär för en själv) är det givetvis många som gör i sänghalmen och oavsett vilken relation man har till varandra för övrigt. Det är helt normalt, men givetvis ska du inte gå med på något annat snack än det DU tycker är kittlande.

Bra poäng. Om jag hade blivit avtänd av det som sägs hade jag klart protesterat.
  • Hellishen

Att du blir osäker kopplat till detta låter mer som att du tvivlar på er relation övrigt. Har du fler signaler som tyder På att han inte är seriös eller inte är kär i dig?

• Anonym (Mimmi)
    Anonym (Di) skrev 2024-12-07 19:20:14 följande:
    Absolut. 

Det är som med så mycket annat inom sex. En del par gör det, andra gör det inte.

Du har all rätt att ogilla det och säga åt honom att sluta, eller att uppskatta det och njuta i fulla drag. Upp till dig!
  • Anonym (Kiv)

Jag tycker om att tala dirty talk. Då gäller det att ge beröm. Det kan vara allt ifrån vad skön hon är, att hon kan verkligen att ta den djupt. Riktigt duktig kuksugerska. Eller vad som helt som ger beröm.  

Svar på tråden Dirty talk