• Anonym (Muikh)

Vars fan är vi på väg?

Var idag och handlade och unnade mig en chipspåse av mindre modell.
    Den kom tydligen inte med hem när jag packade upp.
    Avståndet till denna butik är 6.2 km tur och retur, kvittot ligger i butikens papperskorg.

Boven i dramat var att jag var i sinnet någon helt annanstans... 
    Men med tanke på att de var smockat med folk och personal idag så försökte INGEN stoppa mig eller springa och säga att jag glömt.. INGEN.
    Vars FAN är vi på väg???

• Svar på tråden Vars fan är vi på väg?
  • Anonym (g)

hahahahahahahaha

Många butiker antecknar vad som lagts tillbaka så det brukar inte vara ett problem att få en nästa gång

• Anonym (Muikh)
    Anonym (g) skrev 2024-12-05 18:02:36 följande:

hahahahahahahaha

Många butiker antecknar vad som lagts tillbaka så det brukar inte vara ett problem att få en nästa gång

Jag använder oftast handscanner.
  • Anonym (S)
    Anonym (Muikh) skrev 2024-12-05 21:08:19 följande:
    Hur kan du då missa påsen?
  • Lynx123

Hoppas att skämtar. Annars är det som är sorgligt att du försöker skuldbelägga andra för att du klantat dig. Inte hela världen. Gå tillbaka imorgon och fråga om den är kvar. Är den inte.det unna dig en ny. Men skyll inte ifrån dig sådär.

• Anonym (g)
    Anonym (Muikh) skrev 2024-12-05 21:08:19 följande:
    Betyder det att du då inte kan läsa inlägg eller vad?
  • Anonym (Muikh)
    Anonym (S) skrev 2024-12-05 21:38:39 följande:
    Hur kan du då missa påsen?
    Vilken jävla påse? Jag hade ryggsäck. Jag går till affären...
    Du hör inte mig gnälla över evenemang blåsor under fötterna heller..
  • Anonym (Muikh)
    Lynx123 skrev 2024-12-05 22:57:11 följande:

Hoppas att skämtar. Annars är det som är sorgligt att du försöker skuldbelägga andra för att du klantat dig. Inte hela världen. Gå tillbaka imorgon och fråga om den är kvar. Är den inte.det unna dig en ny. Men skyll inte ifrån dig sådär.

Gå själv.... 
  • Anonym (Är åldern/utseendet)

Sorry... men det är åldern och utseendet. jag har alltid vart disträ av mig och klantat mig som du gjorde, men när jag vägde 50kg var det alltid nån som kom fram och hjälpte mig när jag var disträ, klantade mig, behövde hjälp osv. Nu när jag väger 100 skulle det aldrig hända att nån bryr sig eller hjälper mig.

Jag pratar karlar som hjälper nu givetvis, kvinnor är inte hjälpsamma oavsett. 

• Anonym (Gud förbjude)

Först klimatkrisen, sen Rysslands ockupation, sen kriget i Gaza, OCH NU DET HÄR!? Nä det var fan droppen.

• Anonym (Muikh)
    Anonym (Gud förbjude) skrev 2024-12-06 04:58:49 följande:

Först klimatkrisen, sen Rysslands ockupation, sen kriget i Gaza, OCH NU DET HÄR!? Nä det var fan droppen.

Vilken gud?
    Skulle den finnas är den åtminstone en inkompetent idiot.
  • Anonym (!)
    Anonym (Gud förbjude) skrev 2024-12-06 04:58:49 följande:

Hahaha, helt rätt perspektiv! Skrattande
  • Anonym (Happy Friday)
    Anonym (Muikh) skrev 2024-12-06 04:30:39 följande:
    Vilken jävla påse? 
    Har du redan glömt vad tråden handlar om? En chipspåse av mindre modell enligt din trådstart
  • Anonym (Christer)

Vars fan ä samhälle påväg

• Anonym (Muikh)
    Anonym (Happy Friday) skrev 2024-12-06 16:35:14 följande:
    Har du redan glömt vad tråden handlar om? En chipspåse av mindre modell enligt din trådstart
    Tolkningsfråga...
    Jag tolkade som att jag helt missade att stoppa chipsen i påsen som jag inte hade när jag hade ryggsäck, inte fan hade jag tänkt gå med en påse på ca 3- 4,5 kg som skär in i handen hela 3.1 km
  • Lynx123
    Anonym (Muikh) skrev 2024-12-06 04:31:32 följande:
    Gå själv.... 
    Har inte glömt någon chipspåse så behöver inte...
Svar på tråden Vars fan är vi på väg?