• Anonym (VäxUpp)

Tummar ner på allt..

Jag ser tummar ner på SÅÅ många inlägg som görs här. Helt utan anledning?? Det kan vara någon som har ställt en genuin fråga och det är flera som har tryckt tumme ner. Vad är vitsen med det?
    Är inte tanken med familjeliv att man ska kunna diskutera och ställa frågor?? Eller är folk verkligen så jävla bittra så att ni sitter och tummar ner på allt utan anledning.

Jag personligen tycker att det ska kännas "tryggt" att fråga och diskutera saker på familjeliv utan att få massa negativ reaktion. Tänk om det är en tonåring som gör ett inlägg för att fråga något väldigt privat t ex, i den åldern har man inte koll på allt, (inte äldre personer heller för den delen..). 
    Tack och hej! Räknar med ett par tummar ner på mitt inlägg också ;) 

• Svar på tråden Tummar ner på allt..
  • målvakten

Har alltid varit negativa folk här som bara vill klaga i stället för att hjälpa och stötta.Har varit borta från sidan ett par år och nyss kommit tillbaka och jag tycker det bara blivit värre. Vi som vill hjälpa och ha en positiv stämning här får kämpa vidare och hårdare.

If I offended you, you needed it.
  • Postman

Finns en klick här som tråkigt nog försöker paja eller slå sönder de flesta samtalen. De vill ha osämja och skapa polarisering eller splittring. Fortsätta skriv, diskutera osv och försök hålla en god ton är det bästa. 

• Daphodil

Som tur är tvingas ingen göra inlägg här. Känner man stark olust inför ev neråttummar kan man avstå från att skriva.

• Anonym (Hej)

Vem bryr sig om en nertumme? Jag brukar skriva provocerande inlägg för att få så många nertummar som möjligt. Skrattande

• Anonym (Tummen ner)

Ingen bryr sig, men troligtvis så finns det bittra Karens och surgubbar som tycker det känns bra att tumma ned inläggen.

• Anonym (änsen)

Än sen om någon klickar på tummen ner?
    DET är väl inget att skriva ett långt surt inlägg om? 

• Anonym (N)

Jag utgår från att personen som tryckte tumme ner blev svarslös och inte kunde argumentera emot.

• Meddelande borttaget
  • Anonym (A)

Gissar att någon tycker att det är kul eller nåt. Bryr mig inte om vare sig tumme upp eller tumme ner.

Svar på tråden Tummar ner på allt..