*Söker stöd* Det blev en kortvarig lycka.. från plus till blödning...missfall på g.
Jaha. Sitter här, ledsen och uppgiven. Den glädje jag känt i cirka en vecka, när testerna varit positiva, har nu övergått i en stor sorg och besvikelse..
Det började med en ljusrosa flytning i förrgår kväll, som fortsatte dagen efter för att strax därefter utmynna i blod/blödningar med "flöde", som under denna natt ytterligare tilltagit :(.
Mår dåligt och har ont i magen. Är hemma från jobbet. Pratat med barnmorskan i telefon som bekräftar att det låter som ett missfall, så pass att jag inte ens behöver undersökas för om det är det..
Lägger skuld på mig själv, min vikt, min kost med mera...
Går igenom assisterad befruktning med hormonstimulerande behandling.. det är bara inte att "försöka på nytt" och vi har bara 4 försök på oss från regionen.. 2 inseminationer, 2 IVF.. känner stress och oro.
Men jag behöver verkligen hitta något som får mig att hålla uppe hoppet, motivationen, minska stressen med mera...
Hur har ni burit er åt? Vad har hjälpt er? Gärna ni som också genomgår insemination / IVF.. för vi har tyvärr inte oändligt med chanser, efter försök 4 får vi betala själva, privat, eller åka till Danmark. Vill inte förminska er som har svårt att få barn i heteropar, men jag vill lyfta oron av att vara så utelämnade till "vården" för att man råkar vara två kvinnor som vill bilda familj.
Söker bara stöd och tips...
Kram på er alla där ute <3