Hur skulle du KVINNA sexuellt påverkas om
Om din man helt plötsligt hade en rejält muskulös utvecklad kropp? Skulle det tända dig mer?
Om din man helt plötsligt hade en rejält muskulös utvecklad kropp? Skulle det tända dig mer?
Inte nämnvärt nej
Nej. Tänder mer på en utvecklad hjärna.
Nej. En helt vanlig, normalviktig kropp räcker gott. Inget överflödigt fett nånstans men inte heller några onaturligt svällande muskler från anabolamissbruk och överdrivet kroppsbyggande. Lagom är bäst. Lagom med träning och ett balanserat förhållningssätt till mat och motion. Detta är det optimala för vår hälsa.
Skulle kanske inte misstycka till om gubben kom iform lite mer, men då talar vi som mest om att minska några trivselkilon, massa extra muskelmassa gör ingenting för mig.
Helt plötsligt? Det hade varit sjukt obehagligt.
Nej, muskler tänder mig inte specifikt. Jag tänder mer på intellekt, humor och personkemi. En vältränad person utan hjärna blir automatiskt osexig.
Nej tvärt om, jag blir generellt väldigt avtänd av för muskulösa män. Och jag skulle ha svårt att vara tillsammans med en.
Helt plötsligt? Ja få skulle jag misstänka anabola steroider och det hade varit skilsmässoorsak.
Problemet med dessa män är att de kan bli så självcentrerade, och det viktigaste i livet är träningen och kosten. Klär sig gärna med åtsittande kläder, "titta på mig!". (Jag är en kvinna, så det handlar inte om avundsjuka). Många timmar framför spegeln för att njuta av sin egen spegelbild. Så nej tack, muskler är inte det viktigaste.
Plötsligt? Men nej killar med massa muskler ser ut som broilers.
Nej, jag har alltid attraherats mer av slanka män.
Min älskare har fler kilon och mindre hår än min man även om båda har mage.
Det är hjärnan, lusten och kreativiteten det hänger på.
Skulle bli orolig och undra om anabola steroider har påverkan.