• Anonym (Hej)

Oj va hände

Det är så att jag åt helt ny med sex och sånt .. har ialfall skaffat mig en kk igår när vi låg såå doggade han mig iallafall o de va rann vatten .. asså som att ja kissa på mig men ja kom inte eller vet inte hahaha Vafan va dedär 

• Svar på tråden Oj va hände
  • Spy

Kan ju varit att du blev jätte kåt och extra våt eller så fick du en fontänorgasm 

• Anonym (Hej)
    Spy skrev 2024-12-04 05:04:02 följande:

Kan ju varit att du blev jätte kåt och extra våt eller så fick du en fontänorgasm 

Jag vet inte asså ja va blöt från magen ner till låren som rinnande vatten sängen med 
  • Anonym (Ja)

Han stötte emot din urinblåsa så att den triggades till att tömmas.

• Mrdaylight

Låter absolut som en fontänorgasm. Goggla Squirt. Inget konstigt och många killar tänder på det. Många tjejer som aldrig får uppleva det. Njut och ha det gott. 

• New  Dawn
    Mrdaylight skrev 2024-12-04 07:03:17 följande:

Låter absolut som en fontänorgasm. Goggla Squirt. Inget konstigt och många killar tänder på det. Många tjejer som aldrig får uppleva det. Njut och ha det gott. 

Utifrån TS beskrivning undrar jag varför det är så tändande? 
    Är det inte bättre, och mer tändande, att hon kommer? 
    Mod är det som behövs för att ställa sig upp och tala. Mod är också det som behövs för att sitta ned och lyssna.
  • Mrdaylight
    New Dawn skrev 2024-12-04 07:33:46 följande:
    Det är en form av orgasm. Sen är det väl personligt om hon gillar det. Men det är inget konstigt med att det blir så. TS är ju oerfaren och då är det lätt att ifrågasätta sig själv. Men att få olika typer av orgasmer vi sex är helt normalt.
  • Mandel
    New Dawn skrev 2024-12-04 07:33:46 följande:
    Fast man kommer på ett annat vis liksom. Galet skönt det med och självklart skulle det vara bättre om det inte blev en stor pöl när det hände, men det får man ta eftersom det är skönt.
    Den vise talar om vad han ser, dåren om vad han hört.
  • Anonym (Hej)
    Mrdaylight skrev 2024-12-04 14:02:14 följande:
    Det är en form av orgasm. Sen är det väl personligt om hon gillar det. Men det är inget konstigt med att det blir så. TS är ju oerfaren och då är det lätt att ifrågasätta sig själv. Men att få olika typer av orgasmer vi sex är helt normalt.
    Jag tyckte ju att de va skönt men tror bara att inte blev så intensivt för ja kom flera gånger på raken kanske vet inte aa hursomhelst tack för alla som svara !!! 
  • New  Dawn
    Mrdaylight skrev 2024-12-04 14:02:14 följande:
    Nu skrev hon ju inget om hur det kändes, bara att hon inte kom. 
    Mod är det som behövs för att ställa sig upp och tala. Mod är också det som behövs för att sitta ned och lyssna.
  • New  Dawn
    Mandel skrev 2024-12-04 15:23:21 följande:
    Fast man kommer på ett annat vis liksom. Galet skönt det med och självklart skulle det vara bättre om det inte blev en stor pöl när det hände, men det får man ta eftersom det är skönt.
    Ja, njuter DU är det ju bra, men vissa kvinnor njuter inte av det. 
    Vissa män verkar mer fokuserade på själva sprutet, utan att veta om kvinnan njuter. 
  • New  Dawn
    Anonym (Hej) skrev 2024-12-04 04:31:08 följande:
    Oj va hände

Det är så att jag åt helt ny med sex och sånt .. har ialfall skaffat mig en kk igår när vi låg såå doggade han mig iallafall o de va rann vatten .. asså som att ja kissa på mig men ja kom inte eller vet inte hahaha Vafan va dedär 

Anonym (Hej) skrev 2024-12-04 16:38:11 följande:
    Jag tyckte ju att de va skönt men tror bara att inte blev så intensivt för ja kom flera gånger på raken kanske vet inte aa hursomhelst tack för alla som svara !!! 
    Märkligt upplägg av din trådstart...
    I trådstarten skriver du den enda information om orgasmer att du inte kom när rann. 
    Sedan berättar du att du kom flera gånger på raken. Du tyckte inte det var aktuellt att ta med från början? (!) 

• Noname00
    Anonym (Hej) skrev 2024-12-04 16:38:11 följande:

Har varit med om det 2 ggr å jag är kille, man kan tro att det är urin.

Att ha sex trycker inte på blåsan och om det gör det så du kissar på dig så märker du det.

Du fick din första fontänorgasm.

Fortsätt köra den positionen så ser du att du kommer få den igen.
    Jag själv vart avriden första gången hon red i takt och när hon så hördes det samtidigt som det rann längst min kuk när jag fortfarande var inne i henne, ,

Andra gången var i förspelet, med en annan.

Hon stod på huk i sängen å jag fingrade henne, hade fingrarna som en fingerkrok när jag penetrerade henne, hon flämtade och krampade sen flödade det ut över min handled.

Det var en härlig känsla.

Kör på säger jag bara.

• New  Dawn
    Noname00 skrev 2024-12-28 12:58:58 följande:

Har varit med om det 2 ggr å jag är kille, man kan tro att det är urin.

Att ha sex trycker inte på blåsan och om det gör det så du kissar på dig så märker du det.

Du fick din första fontänorgasm.

Fortsätt köra den positionen så ser du att du kommer få den igen.
    Jag själv vart avriden första gången hon red i takt och när hon så hördes det samtidigt som det rann längst min kuk när jag fortfarande var inne i henne, ,

Andra gången var i förspelet, med en annan.

Hon stod på huk i sängen å jag fingrade henne, hade fingrarna som en fingerkrok när jag penetrerade henne, hon flämtade och krampade sen flödade det ut över min handled.

Det var en härlig känsla.

Kör på säger jag bara.

Om man stimulerar främre slidväggen, ligger urinröret, urinröret sfinkter, och urinblåsan precis framför. (mot magen). Det kommer man åt mer eller mindre under sex. Så är det bara.
    Huvudsaken kvinnan njuter, oavsett om det kommer sprutar, rinner, eller är utan detta. 
    Det finns inga andra större vätskeblåsor än urinblåsan, så ja, kommer det lite (eller mycket) större mängd vätska så är det från urinblåsan.
    Kvinnokroppen behöver inte tillskrivas någon fantasi vätska, eller fantasi körtel/blåsa. Den duger som den är. 
Svar på tråden Oj va hände