• Anonym (Påkommen)

Påkommen/kommit på

Har ni någon gång blivit påkommen eller kommit på?
    När du onanerat eller när du har haft sex? 

Berätta gärna hur ni vart påkommen eller kom på någon. Vart/när/hur?

Jag har en gång blivit påkommen av min förälder när jag satt och runka framför datorn när jag bodde hemma. 

Har aldrig kommit på någon eller några men hade gärna velat göra det. Hade varit kul. 

• Svar på tråden Påkommen/kommit på
  • Anonym (Påkommen)

Ni måste ju ha blivit påkommen eller kommit på någon?
    Dela med er nu Tungan ute

• Meddelande borttaget
  • Meddelande borttaget
  • Anonym (Påkommen)
    Alma06 skrev 2024-12-03 14:22:38 följande:

blev på kommen mitt i en akt när ja va mellan 3 killar på knä av pappa har nog aldrig skämts så mkt i hela mitt liv 

tror desutom ena redan hade kommit så de rann i mitt ansikte....

Oj ja det måste ha varit lite jobbigt Skäms
    Vad sa han då? 
  • Meddelande borttaget
  • Anonym (Påkommen)
    Alma06 skrev 2024-12-03 14:45:41 följande:

Han smällde igen dörren o gick 

men vi båda dog flera gånger om nör vi hade ögonkontakt
    ville bara sjuka genom jorden

Det kan jag tänka mig Glad
    Man skulle nog bli väldigt paff att se sin dotter i detta läget. 
  • Meddelande borttaget
  • Anonym (Påkommen)
    Alma06 skrev 2024-12-03 14:51:17 följande:

Aaa jo han skämdes nog ganska ordentligt för mig

Ja så är det nog Glad
  • Anonym (PP)

Runkade i ett tvättställ på gymmet, visste att jag var sist kvar och lyssnade på Depeche Mode i lurarna. När jag var klar så stod städaren där i dörren men han bara flinade.

• Meddelande borttaget
  • Anonym (Påkommen)
    Anonym (PP) skrev 2024-12-03 15:03:19 följande:

Runkade i ett tvättställ på gymmet, visste att jag var sist kvar och lyssnade på Depeche Mode i lurarna. När jag var klar så stod städaren där i dörren men han bara flinade.

Hahaha jobbigt men ändå lite kul. Skrattande
    Synd att det inte var en snygg städerska istället. Tungan ute
  • Anonym (Påkommen)

Någon mer som har något spännande att dela med sig? Glad

• Anonym (Fejkpåkommen)

När vi försökte få barn och han efter 2 år mlm gett upp och sa att det är ok för mig att vi förblev barnlösa så fejkade jag att jag onanerade så att han kunde "komma på mig" eftersom han blev tänd av det. Kanske lite manipulativt men det funkade

• Anonym (Påkommen)
    Anonym (Fejkpåkommen) skrev 2024-12-05 14:57:57 följande:

När vi försökte få barn och han efter 2 år mlm gett upp och sa att det är ok för mig att vi förblev barnlösa så fejkade jag att jag onanerade så att han kunde "komma på mig" eftersom han blev tänd av det. Kanske lite manipulativt men det funkade

Hm vet inte om jag är lite trög men förstod inte riktigt Obestämd
  • Anonym (Fejkpåkommen)
    Anonym (Påkommen) skrev 2024-12-05 16:03:47 följande:
    Hm vet inte om jag är lite trög men förstod inte riktigt Obestämd
    Jag fejkade att jag onanerade när han kom hem eller kom in i rummet för att jag visste att han skulle bli tänd av det och ha sex med mig. 

På den tiden fick vi rådet att ju oftare ju bättre för att bli gravid. Vilket blir påfrestande när det tar tid räknat i år. Vi ville bägge ha barn men det tog lång tid för mig att bli gravid och jag kände att han hade gett upp och funnit sig i att vi inte kommer få barn så jag fick bli lite uppfinningsrik. 
  • Anonym (obs)

både blivit påkommen och kommit på flertalet gånger.

blivit påkommen av både mamma och pappa när jag runkat.

när jag va 14 kom jag på min 4 år äldre syster knulla, dom märkte inte mig så jag stod kvar andra sidan dörren som stod på glänt och tittade och runkade till det.

när jag va 19 skrev min dåvarande flickvän som va 17,att hon va ensam hemma och ville jag skulle komma, knullade henne i soffan och märkte inte att hennes mamma kommit hem, som stod å stirrade på oss.

va på hemmafest där jag lyckas få värdkvinnan i säng, hennes bästa kompis kom på oss utan vi visste det, och det slutade med att mer eller mindre hela festen storma in i rummet.

• Anonym (45an)

Oj vilka jobbiga minnen den här tråden väckte!

Jag blev påkommen en gång när jag var 13-14 när min pappa öppnade toadörren och där satt jag med snoppen i handen och den nya Ellos katalogen framför mig.

• Anonym (Påkommen)
    Anonym (45an) skrev 2024-12-06 06:16:52 följande:

Oj vilka jobbiga minnen den här tråden väckte!

Jag blev påkommen en gång när jag var 13-14 när min pappa öppnade toadörren och där satt jag med snoppen i handen och den nya Ellos katalogen framför mig.

Ellos katalogen har man runkat mycket till i ungdomen Glad
Svar på tråden Påkommen/kommit på