• Anonym (HJ)

Ring runt penisen

jag är en man och brukar kolla porr video och många män har ring runt kuken, eftersom har aldrig haft intresse för det men nu börjar jag fundera varför har man ring runt kuken, kan någon förklara till mig?

• Svar på tråden Ring runt penisen
  • Anonym (Bi kille)

Behåller stånden längre. Frambringar ådrorna mer. Sen är det porrigt estetisk tycker jag. Är ju främst bi o bögporr som har sånt ;)

• Anonym (HJ)
    Anonym (Bi kille) skrev 2024-12-02 07:36:19 följande:

Behåller stånden längre. Frambringar ådrorna mer. Sen är det porrigt estetisk tycker jag. Är ju främst bi o bögporr som har sånt ;)

Då om jag förstår rätt det hjälper inte mig på nåt att använda den med min fru?
  • Anonym (Bi kille)
    Anonym (HJ) skrev 2024-12-02 07:44:00 följande:
    Då om jag förstår rätt det hjälper inte mig på nåt att använda den med min fru?
    Jodå. Menar bara att jag har aldrig sett en kukring i hetro porr. Köp ett kitt med flera olika o testa vilken som passar dig bäst
  • Anonym (HJ)
    Anonym (Bi kille) skrev 2024-12-02 07:46:13 följande:
    Jodå. Menar bara att jag har aldrig sett en kukring i hetro porr. Köp ett kitt med flera olika o testa vilken som passar dig bäst
    tack med min fråga är varför ska jag ha en sån ring runt min kuk?
    vad använder man till ? för att inte komma fort ?
  • Anonym (Bi kille)

Som sagt innan att behålla stånd längre. Men vill du inte ha nån så måste du inte. 

• Anonym (AB)
    Anonym (HJ) skrev 2024-12-02 07:53:43 följande:
    tack med min fråga är varför ska jag ha en sån ring runt min kuk?
    vad använder man till ? för att inte komma fort ?
    Det är för att kunna ha ett hårt stånd längre. Det kan t ex vara bra för män som har problem med att de slakar fort. Vissa män tänder själva på att få ett väldigt hårt stånd under lång tid.
  • Anonym (HJ)
    Anonym (AB) skrev 2024-12-02 09:12:18 följande:
    Det är för att kunna ha ett hårt stånd längre. Det kan t ex vara bra för män som har problem med att de slakar fort. Vissa män tänder själva på att få ett väldigt hårt stånd under lång tid.
    Ok då om det ska användas bara för att hålla ståndet länge då behöver jag inte, för mig det räcker att jag ser min frus bröst då har jag hård stånd och det det slakas inte före jag har sprutat 
  • Anonym (Bi kille)
    Anonym (HJ) skrev 2024-12-02 10:43:32 följande:
    Ok då om det ska användas bara för att hålla ståndet länge då behöver jag inte, för mig det räcker att jag ser min frus bröst då har jag hård stånd och det det slakas inte före jag har sprutat 
    Har också ihållande. Men känslan att nått är där är gött 
  • Anonym (HJ)
    Anonym (Bi kille) skrev 2024-12-02 10:46:02 följande:
    Har också ihållande. Men känslan att nått är där är gött 
    Tror att det är nåt som är bra att tesra?
  • Anonym (Hetro)

Är hetro och använder ofta ring med min fru. Får ett fylligare stånd, längre uthållighet och kraftigare utlösning. 

Har ett par olika varianter av ringar:
    -Vanliga elastiska
    -Med vibration
    -Vibration med kaninöron för frugans njutning. 
    -Ring med analstav. Kan användas antingen i min anal eller i frugans samtidigt som jag penetrerar henne vaginalt. 

Det r skönt som tusan, testa vettja. 

• Anonym (Bi kille)
    Anonym (HJ) skrev 2024-12-02 11:04:47 följande:
    Tror att det är nåt som är bra att tesra?
    Allt är subjektivt. Jag gillar det. Inte säkert du gör det. Men man dör inte av o testa
  • Anonym (Bi kille)
    Anonym (Hetro) skrev 2024-12-02 11:13:33 följande:

Är hetro och använder ofta ring med min fru. Får ett fylligare stånd, längre uthållighet och kraftigare utlösning. 

-Vanliga elastiska
    -Med vibration
    -Ring med analstav. Kan användas antingen i min anal eller i frugans samtidigt som jag penetrerar henne vaginalt. 

Låter som en skön uppsättning
  • Anonym (HJ)
    Anonym (Hetro) skrev 2024-12-02 11:13:33 följande:

-Vanliga elastiska
    -Med vibration

Vilken rekommenderar du till mig?
    hur fungerar den med anal?
  • Anonym (HJ)
    Anonym (Bi kille) skrev 2024-12-02 11:14:17 följande:
    Allt är subjektivt. Jag gillar det. Inte säkert du gör det. Men man dör inte av o testa
    Jag förstår men tack för förklaringen 
  • Tukt

Du behöver ju inte ha en ring för att känna av effekten, det går ju med en gummisnodd eller rent av en rosett. Då vet du om det är något för dig.

Svar på tråden Ring runt penisen