Finns det trogna män?
Finns det män som VILL och klarar av att vara trogna mot sin kvinna? (Snälla ge mig lite hopp)
Finns det män som VILL och klarar av att vara trogna mot sin kvinna? (Snälla ge mig lite hopp)
Jag är ju förvisso ingen man, men är en människa. Finns människor som sviker, men är övertygad om att det inte handlar om kön - så ja, det finns trogna män. Definitivt
Det är sant att det finns många män som är otrogna. Men det är lika sant att det också finns män som verkligen ÄR trogna. Samma sak gäller för övrigt kvinnor.
Värsta statistiken jag sett på ämnet säger 45% av herrarna, 55% av damerna vänstrar i någon relation de har i livet. Så hälften.
Det är den värsta siffra jag sett...och den säger ändå bara hälften. Så varannan karl vänstrar inte.
Jag är en man som aldrig skulle klara av att vara otrogen mot min underbara kvinnna.
Just trohet är väl ett område där män och kvinnor är ungefär lika bra eller dåliga. Så likväl som det finns trogna kvinnor finns det trogna män.
Ja, nu är vi troende i och försäg och otrohet är en stor synd.
Jag har då aldrig varit otrogen. Det finns inte på kartan för mig.
Värsta statistiken jag sett på ämnet säger 45% av herrarna, 55% av damerna vänstrar i någon relation de har i livet. Så hälften.
Det är den värsta siffra jag sett...och den säger ändå bara hälften. Så varannan karl vänstrar inte.
Jag skulle då aldrig vara otrogen. Att såra någon på det sättet och samtidigt förstöra tilliten för en adrenalinkick är helt galet.
Förutom en mindre del av människorna, så handlar ju ofta otrohet om att båda inte vårdat relationen.
Så kanske bättre jobba med det, än att leta efter någon som inte ska vara otrogen.