Anonym (?) skrev 2024-11-29 11:09:23 följande:
Det finns en bra grundregel Om något inte funkar trots upprepade försök, ge upp. Att fortsätta är bara slöseri med tid och energi.
Om nu inte Tinder fukar för dig, sluta med Tinder. Testa något nytt, via fritidsintressen, resor, föreningar, socialt liv, quizkvällar på pub, träningsläger, aw.
Det är som de här tjejerna som träffa skitsövel efter skitstöverl via Tinder och ändå fortsätter där.
Ja du har en stor poäng där. Men tror det även finns orsaker som går att fixa när det kommer till den oerhörda skillnaden på hur gungbrädan väger väldigt tungt år ena håller. Dvs vad jag märkt är att många tjejer fastnar för samma fåtal män på Tinder.
Dessa män har gjort att jag nu dissar andra män som jag misstänker är en sån som alla ger likes. Kanske jag då går miste om någon.
För mig är det nästan omöjligt pga livspussel att träffa någon som både är singel, klickar med mig och finns på samma tillställning eller liknande som jag.
Så Tinder har blivit en lösning, men skulle behöva något som fungerar typ som Myspace gjorde. Det tror jag mer på.
Då skulle det ske mer avslappnat och kunna bli kärlek utav först vänskap.
På Tinder blir det liksom så skitnödigt och det reagerar vi så olika på samt dömer varandras beteende utifrån.