Svullen ådra på penis skaftet?
Hej! Har under det senaste året runkat längre. Tidigare så drog jag igång porr o körde på, 10-20min o klar. Men insåg nyligen hur dålig uthållighet jag har. Började oroa mig att jag under eventuellt sex inte kommer hålla mig så värst bra. Började därav engagera mig med skriven porr--tog längre tid. Ibland har jag hållit på i en timme eller mer. Mycket start, stopp. Ibland kör man på, ibland läser man. Det blev ett bra mellanting där det visuella inte överstimulera mig.
Efter en viss period av det blev jag svullen på vänster sida utav kuken. Slutade då, och det la sig. Nu, flera månader efter det så har jag plötsligt märkt en ådra(?) på skaftet. Bifogar en bild nedan, men vill lyfta fram faktumet att det inte är min penis. Hittade den under en doom-scroll på nätet, men den threaden hade inga svar. MIN ÅDRA (?) SYNS INTE. Men kan känna den oavsett om min penis är slak eller inte. har hållit mig ifrån onani ett par dagar nu och tycker det känns som om den minskat lite, men har inte försvunnit. Ringde Doktor.se och dom tyckte jag skulle testa o vänta ett par dagar. Ville höra vad ni tror? Någon salva man kan smörja på kanske? Känns typ relativt hård, men också typ... mjuk? Vettefan hur jag ska beskriva det.