Illaluktande underliv trots negativt på baktriell vaginos och svamp?? Vad kan de va
Halloj! Jag är gravid nu i vecka 30(29+0) och har sen några veckor tillbaks, kanske vecka 24 haft problem med att det luktar illa nertill.. det luktar ibland fisk, ibland sött/ men illa, ibland som tång & haver & ibland som ruttna ägg. Känner mig så ofräsch när ja skriver detta & även allt jämt annars. Min hygien är inget att anmärka på, nästan att ja tvättar mig för mycket för att bli av med det. Använder ingen tvål, iaf ingen vanlig Utan har en ph balans tvål isåfall. jag kör med binda dagligen men det tränger ibland igenom. Det är inga synliga flytningar utan endast blött i trosan. har funderat på om det är svettningar, urinen eller vad det nu kan va.. har testat vid vaginal undersökning både baktriell vaginos, svamp, läckage av fostervatten & allt visar positivt alltså inget avvikande. är detta normalt? Ska ja söka igen? bm säger att det är inget de hittar och inget de kan göra, ska träffa läkare om 4 veckor gällande detta men står inte ut med lukten..