Sjuk tinder dejt?
Hej!
Undrar vad människors sjukaste dejt vart?
Hej!
Undrar vad människors sjukaste dejt vart?
Kanske inte jättesjukt men en kille som liksom verkade förstå mig helt och checkade varje box och jag har udda boxar...
Han var skild, hans exfru hade vänstrat, 10 år äldre än mig, lite sorgsen av sig, nrevös, uppgiven liksom varenda grej som fick mig att känna att här är en man som jag kan göra lycklig.
Så jag blev helt till mig. Men efter ett par veckors rätt intensivt dejtade (sexande) så kom det fram att han ljög om allt, fejknamn, inte skild alls utan gift, inte separerad eller så heller utan gift. Jag var alltså en sunkig otrohetsaffär :(
Jag är numera gift och min man har en del av de boxarna fast han är äkta.
Jag var på en dejt hemma hos en kille som pratat mycket om att han kunde laga den perfekta omeletten.
Men när han satte igång så brände den fast i pannan, den blev torr och inte krämig, och liknade mest överkokt äggröra.
Han blev helt förkrossad, såg ut som ett litet barn som tappat sitt lördagsgodis, jag trodde ett tag att han skulle börja gråta.
Resten av dejten blev stel och konstig och det blev ingen fortsättning.
Skrev med en tjej som såg skit bra ut å verkade trevligt i några dagar. Hon bodde inte så långt från mig så vi bestämde träff hos mig.
Så när hon kom så förstod jag inte ens att det var hon. Bilderna måste varit många år gamla. Hon vägde säkert över 100 kg. Var skit konstigt. Hon satt å pratar om sina problem med sin psykiska hälsa osv å ex å fan vet allt.
Visst sånt kan jag ta. träffat måååånga konstiga människor..
Med det värsta var att hon inte hade några planer på att åka. Jag tycker att första dejten gör man lite snabb å enkel man vill får en bild av personen.
Jag började plocka undan. Allt möjligt försökte säga stt jag skulle iväg till min kompissar å grillar osv. (Vilket jag skulle)
men nej det visade sig att hon hade lämnat sin grabb på ett barnkalas som skulle hämtas senare på kvällen.
Och hon skulle stanna tills dess.. och det gjorde hon!
Var dom längsta timmarna i mitt liv!
Efter dejten så hördes vi aldrig igen. Inte ett pip.
Så hon måste ju endå fattat men valde endå sitta där hela kvällen..
Hon bodde 2 mil från mig och körde bil.. så kunde ju åkt närsom...
Kände mig lurad å äcklad efteråt.
Svårt att förklara men shit kommer aldrig glömma den dejten.
Skrev med en tjej som såg skit bra ut å verkade trevligt i några dagar. Hon bodde inte så långt från mig så vi bestämde träff hos mig.
Så när hon kom så förstod jag inte ens att det var hon. Bilderna måste varit många år gamla. Hon vägde säkert över 100 kg. Var skit konstigt. Hon satt å pratar om sina problem med sin psykiska hälsa osv å ex å fan vet allt.
Med det värsta var att hon inte hade några planer på att åka. Jag tycker att första dejten gör man lite snabb å enkel man vill får en bild av personen.
Jag började plocka undan. Allt möjligt försökte säga stt jag skulle iväg till min kompissar å grillar osv. (Vilket jag skulle)
men nej det visade sig att hon hade lämnat sin grabb på ett barnkalas som skulle hämtas senare på kvällen.
Kan väll hålla med. Men det har hänt flera gånger att tjejer kommer hem till mig å ta en kaffe. Å det brukar funkar bra. Men ibland lyckas man verkligare hem botten skrapet