En fråga till er kvinnor
Jag hade sex första gången när jag var 19 år. Vi hade då varit tillsammans i ett år och var kära. Jag hade sett fram emot hur skönt det skulla vara. Tyvärr blev det helt misslyckad gjorde ont och allt kändes fel. Ingen alkohol var inblandad och vi tyckte som sagt om varandra.
Är idag runt 45 år och har haft 6 förhållanden i mitt liv. Allt mellan 2 år till 17 år. Har haft känslor för alla och tycker att det mesta i förhållandena har varit bra. Har aldrig haft något ONS utan bara sex i mina förhållanden.
Mitt problem är att jag fortfarande inte tycker att samlag är skönt. Jag har gjort det för mannens skull bara och givetvis när jag ville bli gravid. Gör inte ont men känns inte bra och vill bara att det ska ta slut så fort som möjligt. Har aldrig varit utsatt för våldtäkt eller sexuellt ofredande varken av mina killar eller någon annan man/män. Är inte i klimateriet än och inget fysiskt fel vid gynundersökningar. Har ett förhållande nu sedan 2 år tillbaka men vi har inte samlag utan tillfredsställer varandra på andra sätt vilket både han och jag är nöjda med men samtidigt så känns det så tråkigt att man inte kan njuta av samlag.
Finns det fler som känner likadant?