Hon vill att vi är hemliga
Hej!skulle vilja ha er syn på följande.
vi har varit tillsammans till o från under 9 år, vi har ett gemensamt barn.
de två sista gångerna vi börjat träffats har hon varit den drivande och velat att vi skulle börja ses igen.
jag har speciellt inför den här sista gången sagt att jag går inte in i något om du inte verkligen är säker på det här och att jag vill ha ett kärleksfullt förhållande där man inte bara pussas mm precis innan man ska ha sex.
hon sa att hon stod till att det var vi.
hon sa oxå att hon inte ville känna att det bara handlade om sex.
vi har denna gången träffats typ 4 mån och vi har lagat mat, varit i skogen och hittat på en del saker med vår dotter.
hon skriver i mess och säger att hon älskar mig.
Vi båda skulle iväg med jobbet en vecka och på vägen hem skulle vi åka samma tåg hem, dock satt hon med 2 arbetskamrater i en vagn och jag med en arbetskamrat. vi messade på tåget och han nämde att hon hade ont i magen varpå jag skriver, tror du det hjälpen med en puss o kram samt ett hjärta.
hon svarar att hon inte är bekväm med det inför hennes arbetskamrate. varpå jag frågade om hon inte stod till att det var vi som hon sagt. Hon skrev att hon stod till det men inte ville ge en puss varken på tåget eller på perrongen om hennes arbetskamrater var där.
jag blev besviken då jag trott på hennes ord. Tio min efter att hon blivit hämtad o vi satt på ett annat tåg skickade hon ett mess med en pussmu, vilket jag tyckte kändes lite falskt.
dagen efter pratade jag med en arbetskamrat om detta och han sa, om hon står till att det är ni men inte vill pussas offentligt, fråga henne då om hon inte kan lägga upp en bild på er två på hennes insta el Facebook om hon nu står till att det är ni.
sagt o gjort, på kvällen när vi sågs så frågade jag igen om det bara va så att hon inte ville pussa s så hennes jobbarkompisar såg det varpå hon säger att så är det, då frågade jag om hon stod till att det var vi varpå hon svarar att hon verkligen står till det.
då berättar jag vad min arbetskamrat sagt o frågar om hon inte kan lägga upp en bild på insta el fb på oss eller mig.
hon blir riktigt arg och säger att det kommer hon absolut inte göra och är riktigt arg, höjer rösten och frågar om jag snart ska köra, vilket jag säger att det kan jag göra om du vill, vilket oxå så blir fallet.
efter det har hon inte hört av sig.
bör läggas till att hon är lite över 40, så det är inga fjortisar.
Jag vill inte vara någon som passar och får kärlek när ingen ser, och sedan när arbetskamrater mfl är där ska vi agera som vi knappt är vänner.
tycker mycket om henne men vill ha en kärleksfull relation oavsett vem som är bredvid.
vad är er syn på detta? Och vad hade ni gjort?