• Anonym (Tips för småbarnsförälder)

Hitta sexpartner

Jag och min fru är lyckligt gifta. Två barn och ett ?ekorrhjul? som rullar på. Vi har nu kommit överens om att vi ska börja vidga våra vyer, och ligga med andra, då vi båda tänder på tanken. Som en ny fas i relationen. vilka forum börjar man leta i? Tar gärna emot tips för effektiv framgång, så att säga? 

• Svar på tråden Hitta sexpartner
  • Dr Nail
    Vår Fader, du som är i himlen. 
    Låt ditt namn bli helgat. 
    Låt ditt rike komma. 
    Låt din vilja ske på jorden så som i himlen. 
    Ge oss idag det bröd vi behöver. 
    Och förlåt oss våra skulder 
    liksom vi har förlåtit dem som står i skuld till oss. 
    Och utsätt oss inte för prövning 
    utan rädda oss från det onda. 
    Ditt är riket.
    Din är makten och äran
    i evighet. 
    Amen. 
  • Mrandmiss

Hej på er. Vad roligt att ni kommit dit i ert förhållande. Var noga med att komma överens om vad ni vill och vad som ska gälla och är 100% ärliga mot varandra. Ska ni göra detta tillsammans eller var för sig?
    Jag och min tjej gjorde slag i saken och träffade en extra kille som vi bjöd in och det var fantastiskt på alla vis. Skönt att se sin kvinna njuta till fullo och det är viktigt att det inte finns någon svartsjuka från något håll mellan er. Vi gjorde en profil på Bodycontakt och satte ut en anons där på det vi sökte. Otroligt spännande men man får verkligen sortera för man blir överösta med svar, åtminstone om man bara söker en kille. Vi har även träffat par som vi har haft trevligt med så kör på om ni är överens och vill. I vårt liv blev det en riktig kick och vi gör det lite nu och då när vi får lust.

Lycka till.

• Meddelande borttaget
  • Anonym (Z2)

Du kommer lyckas med 1 kanske och hon med 50 enkelt om hon vill 

• Anonym (HH)
    Mrandmiss skrev 2024-11-24 09:48:53 följande:

Hej på er. Vad roligt att ni kommit dit i ert förhållande. Var noga med att komma överens om vad ni vill och vad som ska gälla och är 100% ärliga mot varandra. Ska ni göra detta tillsammans eller var för sig?
    Jag och min tjej gjorde slag i saken och träffade en extra kille som vi bjöd in och det var fantastiskt på alla vis. Skönt att se sin kvinna njuta till fullo och det är viktigt att det inte finns någon svartsjuka från något håll mellan er. Vi gjorde en profil på Bodycontakt och satte ut en anons där på det vi sökte. Otroligt spännande men man får verkligen sortera för man blir överösta med svar, åtminstone om man bara söker en kille. Vi har även träffat par som vi har haft trevligt med så kör på om ni är överens och vill. I vårt liv blev det en riktig kick och vi gör det lite nu och då när vi får lust.

Lycka till.

Du har rätt man måste vara säker 100%.

jag och min fru gjorde det för typ två år sen, var väldigt kåt att se min fru blir tagen av en annan man, vi hade träffat ett par och allt kändes bra vi hade träffat först och åt middag sen några veckor efter träffades vi på hotellet och vi var alla 4 i samma rum och vi hade sex men jag blev svartsjuk lite när hörde jag min fru stöna på det sättet för att aldrig hörde min fru njuta på det sättet (vi har varit gifta i 15 år) 
    viktigt att man är säker att man blir inte svartsjuk 
    jag önskar er lycka till och kan säga att det är väldigt upphetsande att se din fru knullad av en annan man

Svar på tråden Hitta sexpartner