Kan inte natta om
Slutade med amningen förra söndagen , sonen är 16 månader snart och kände det var dags då han ville tutta massor på nätterna. Pappan har alltid kunnat natta han enkelt och han sover ofta betydligt bättre med pappan. Det tar drygt 10 minuter för pappan att natta medan det kan ta en timma för mig.
Hur som , han har inte efterfrågat tutten särskilt mycket alls han tittar på den och säger nej nej . För jag har berättat för han att vi slutat . Jag kan natta på kvällen , han dricker en flaska välling och somnar , men han vaknar ibland efter en timme två timmar och gallskriker , jag försöker göra som pappan gör men det funkar inte alls . Jag kan inte natta om han . Han skriker enormt mycket vad jag än gör . Tar pappan han somnar han på fem minuter. Kan tyckas enkelt att pappan tar honom då men ibland är han ju borta . Någon som har tips ? Innan blev det ju Inge gallskrik för då hade han tutten. Napp funkar inte.
Har sovit på soffan hela veckan men det är inte hållbart eller kul. Han samsover med oss.