Panna som Arlanda son mobbad
Min son blir mobbad kallad för att hans panna är som hela Arlanda? Han ser helt normal ut o jag undrar va detta står för? Aldrig hört uttrycket?
Min son blir mobbad kallad för att hans panna är som hela Arlanda? Han ser helt normal ut o jag undrar va detta står för? Aldrig hört uttrycket?
Se över hans frisyr. Går att göra mkt med håret och hur pannan ser ut.
Absolut tänker det och men tycker han ser helt normal ut. Vad menas med uttrycket någon som använder eller hört det? Lite lättare om man vet vad det står för jag kanske är dum men fattar inte
tippar på långa landningsbanor
Bara för att de säger saker om hans panna behöver inte det betyda att det är något konstigt med den. Barn (och vuxna också ibland) kan hitta de mest märkliga saker att reta andra för. Någon säger en sak en gång, mer eller mindre taget ur luften, och så blir det ett etablerat skämt som man använder för att trycka ner någon.
Jag blev själv retad för en sak som inte alls var sant, när jag var barn, och det gick liksom inte att försvara sig ändå. Det var inte anklagelsen som sådan som var problemet utan att det var alla mot en. De ville få mig att känna mig maktlös och hittade på ett sätt som funkade.
Hur gammal är han? Har han vänner?
Aldrig hört det uttrycket och fattar inte vad som menas? Stackars
Har hört det nån gång. Kan det varit på TikTok?
Hahaha det var det bästa uttrycket jag hört på länge! Ska lägga det på minnet :D
Trist för ditt barn dock.
Hahaha det var det bästa uttrycket jag hört på länge! Ska lägga det på minnet :D
Trist för ditt barn dock.
Absolut tänker det och men tycker han ser helt normal ut. Vad menas med uttrycket någon som använder eller hört det? Lite lättare om man vet vad det står för jag kanske är dum men fattar inte