Du som blivit bedragen...
Erkände din respektive själv eller hände en eller flera saker som gjorde dig misstänksam? Vad hände i så fall? Nekade personen eller erkändes misstaget?
Erkände din respektive själv eller hände en eller flera saker som gjorde dig misstänksam? Vad hände i så fall? Nekade personen eller erkändes misstaget?
Har inte blivit bedragen. Men den som bedrog sin sambo med mig erkände inte. Blåljög. Trots rätt tydliga bevittnade bevis. Misstänksamheten finns kvar.
Vem är du? Vad fiskar du efter?
Har inte blivit bedragen. Men den som bedrog sin sambo med mig erkände inte. Blåljög. Trots rätt tydliga bevittnade bevis. Misstänksamheten finns kvar.
Ja han kom 9 år senare och bad om ursäkt och förklarade beteendet. Han var både otrogen och misshandlade mig psykiskt.
Enormt uppskattat.
Under tiden nekade han och kallade mig både det ena och det andra, sa hur störd jag var och frågade varför nån nånsin skulle vilja ha mig osv. Men det var så. Han hade både mig och henne.
Jag fick ingenting veta när det var aktuellt utan det dröjde många år innan han berättade för mig.
Det kom upp i samband med vår sons skilsmässa. Han hade träffat en annan som han var upp över öronen förälskad i.
Jag tyckte att han gjorde fel som kastade sig in i den nya relationen och lämnade fru och barn medan min man menade att det var lika fel att stanna. Det var då han berättade om den förälskelse han hade haft och hur han hade brottats med frågan om han skulle stanna med mig eller starta ett nytt liv med "henne".
Jag blev i det närmaste chockad över vad han sa. Jag hade aldrig märkt eller ens tänkt att min snälle plikttrogne man skulle kunnat göra något sådant. Men eftersom han inte på något sätt sa eller påstod att otroheten berodde på att vårt förhållande skulle ha varit dåligt eller att jag på något annat sätt skulle ha haft skulden till att han sökte kärlek på annat håll så blev jag konstigt nog inte sårad.
Vi talade om det några gånger och han svarade på mina frågor så gott han kunde, vissa kunde han helt enkelt inte svara på eftersom det låg så långt tillbaka i tiden. Han mindes helt enkelt inte.
Vårt äktenskap har varit lyckligt och han sa att han var glad för att nog valde att stanna. Han frågade om jag skulle ha velat att han berättade om otroheten tidigare, jag svarade att det är omöjligt att veta men jag är glad att han hade så stort förtroende för mig att han tillslut kunde berätta.
Jag älskar min man så oändligt mycket