• Anonym (Anonym)

Sexliv dåligt

Hej!
    varit sambo i ett antal år med en kille.
    vi har sex varje dag, kan missas en dag i veckan. Oftast hans intiativ annars massa surande om det inte blir av. Jag försöker vara honom till lags gällande denna biten annars blir han skitsur och klagar på mig. Han förstår inte att jag känner mig pressad. I sängen har det bara blivit mer klagande. Han vill jag ska säga saker jag inte är bekväm med. Efter mycket tjat gör jag det, sedan får jag en utskällning till varför jag gjort det och att jag visst det tycker om det annars hade jag ju inte sagt det. Trots jag ger efter hans tjat. Och står jag på mig och inte gör det så rör han mig inte ens utan lägger sig som en död fisk och tittat nån helt annanstans. avbryter sedan o säger jag är den sämsta o bort sexliv är skit o det är slut osv. 
    mycket problem förutom detta. Tror han är narcissist. Vet vad jag borde göra, vill bara höra om någon annan varit med om liknande?
    i början var det inte såhär, då behövde jag inte prata en massa.
  • Svar på tråden Sexliv dåligt
  • Agda90

Nope, inte varit med om liknande. Hade inte tillåtit att bli behandlad på det viset. 

• Anonym (Anonym)
    Agda90 skrev 2024-11-22 21:01:35 följande:

Nope, inte varit med om liknande. Hade inte tillåtit att bli behandlad på det viset. 

Nä helt rätt 
  • Anonym (Why)

Jag skulle aldrig tillåta någon att behandla mig på det sättet. Frågan är varför TS gör det?

• Dimisi

Blir du ens blöt när du ska ha sex med honom? 

För mig är sex förknippat med kärlek och njutning, så enda anledningen till att jag skulle ha ställt upp på det du gör, TS, skulle vara om jag var riktigt rädd för honom.

• Ulrikas

Fattar inte varför du inte redan dragit? varför ens ha sex med honom?

• ResanTillMelonia

Många män är så där. förvuxna barn helt enkelt. Jag tycker det är ganska uppenbart att tjat aldrig skulle vända någon. Och att han är otacksam och håller på och tjurar.

Kan bara tänka mig hur upphetsande det är för dig när han gör så, verkligen.

men män brukar sällan respektera kvinnor. Man säger nej till saker man ej är bekväm med eller ber dem sluta men de fortsätter ändå.

En femåring i en manskropp

• Dimisi
    ResanTillMelonia skrev 2024-11-23 01:19:11 följande:

men män brukar sällan respektera kvinnor. Man säger nej till saker man ej är bekväm med eller ber dem sluta men de fortsätter ändå.

En femåring i en manskropp

Både män och kvinnor blir femåringar ibland, men de allra flesta respekterar ett nej. De kan bli tjuriga eller börja gråta, som femåriga pojkar och flickor gör, men eftersom de trots allt är vuxna, återfår de balansen på egen hand om man låter dem vara ifred. Man ska definitivt inte låta sig manipuleras, varken av riktiga femåringar eller vuxna "femåringar". 

Jag har aldrig träffat en vuxen man som ignorerar ett nej!
  • ResanTillMelonia
    Dimisi skrev 2024-11-23 01:53:42 följande:
    Både män och kvinnor blir femåringar ibland, men de allra flesta respekterar ett nej. De kan bli tjuriga eller börja gråta, som femåriga pojkar och flickor gör, men eftersom de trots allt är vuxna, återfår de balansen på egen hand om man låter dem vara ifred. Man ska definitivt inte låta sig manipuleras, varken av riktiga femåringar eller vuxna "femåringar". 

Jag har aldrig träffat en vuxen man som ignorerar ett nej!
    Jag har säkert haft otur, men jag får väl medge att många av de killar jag har träffat har varit lite halvt socialt inkompetenta.

är väldigt känslokall själv och då spelar nog männen allan ballan inför mig. Men just beröring tycker jag inte om på vilka villkor som helst, eller av vem som helst. Och det kan lätt bli för mycket. när jag säger till om det på ett fint sätt från början så förväntar jag mig att en man ska kunna respektera det. Tyvärr kan man inte räkna med att få den responsen.

män idag är ju inte uppfostrade helelr att vara sexuellt återhållsamma. de sitter och vräker ur sig saker de borde hålla för sig själva, på typ första dejten. misslyckat
Svar på tråden Sexliv dåligt