• Tiha8

Undersökning sociala medier

Jag och min studiekamrat skriver vår kandidatuppsats i psykologi som kommer handla om vad som kan ligga bakom nedlåtande beteenden, tex förolämpningar, på sociala plattformar. Enkäten innehåller frågor kring upplevelsen av sociala medier, känslor och nedlåtande beteenden. Vi söker därför deltagare som är aktiva på sociala medier eller olika forum, som här. Enkäten är anonym och går snabbt att besvara!

Vi skulle uppskatta om ni är intresserade av att delta. Vill ni delta följ länken till enkäten!
    https://forms.gle/tEMXaWRnYDsRWd5d9
    Tack för eran tid! 
  • Svar på tråden Undersökning sociala medier
  • Anonym (Anonym)

Cred att ni har kontaktinfo mm på första sidan! Men undersökningen är för lång. Jag gjorde första sidan, såg att det var minst två långa till. Orkar inte.

• Tiha8

Tack så mkt för återkopplingen! Den är uppdelad i sektioner för att underlätta hanteringen av datan för oss. I våran provstudie så gjorde deltagarna enkäten på under 2 min så det går rätt snabbt att besvara ändå🙂

• Anonym (Anonym)
    Tiha8 skrev 2024-11-22 17:10:47 följande:

Tack så mkt för återkopplingen! Den är uppdelad i sektioner för att underlätta hanteringen av datan för oss. I våran provstudie så gjorde deltagarna enkäten på under 2 min så det går rätt snabbt att besvara ändå🙂

Och?? Det är inte tiden det är frågan om, eller vad andra gör. Om jag ser en sida med rätt många frågor och gissar att det är minst två till så kommer jag inte slutföra den.
  • Tiha8

Om ni läser inlägget skulle jag än en gång vilja påpeka hur mkt vi hade uppskattat om ni besvarade enkäten. Vi behöver få in fler svar för att kunna göra en ok studie! Vi behöver minst 50 st till, vilket känns svårt just nu, så hoppas jag kan få lite medvind här i forumet🙂

• Mrs Mermaid

Jag har svarat, hoppas det hjälper:) inte alls farligt lång enkät och intressant att besvara ärligt mot sig själv ;)

• Tiha8

Tack ni som svarat! Är endast 15 svar ifrån målet nu

• Anonym (Toker)
    Tiha8 skrev 2024-12-02 01:46:34 följande:

Tack ni som svarat! Är endast 15 svar ifrån målet nu

14st från målet. Säkert fler när resten av slöfockarna på det här forumet har vaknat. Men då sover väl du! :)
  • Tiha8
    Anonym (Toker) skrev 2024-12-02 04:52:18 följande:
    14st från målet. Säkert fler när resten av slöfockarna på det här forumet har vaknat. Men då sover väl du! :)
    Tack! Haha japp ska snart hem o sova efter en jobb natt
  • Meddelande borttaget
Svar på tråden Undersökning sociala medier