Lite orolig
Jag är singel sen 1,5 år tillbaka. jag har ingen sexlust alls, inte ens onanerat på 1,5 år. Hur ska det bli om jag hittar en man? Då måste man ju ha sex.
Jag är singel sen 1,5 år tillbaka. jag har ingen sexlust alls, inte ens onanerat på 1,5 år. Hur ska det bli om jag hittar en man? Då måste man ju ha sex.
Det kommer nog att funka när du väl hittar rätt man. Det tror jag i alla fall. .
Sexlusten kommer om du är attraherad av mannen du träffar om du inte är asexuell. Hur har sexlusten varit i tidigare förhållanden?
Börja träna på gym, släpp lös endorfiner så ska du se att din sexlust kommer tillbaka :)
Börja onanera istället. Leta upp någon porr eller program med killar du tänder på. Det är viktigt att hålla fart på sitt sexliv även som singel
Sexlusten kommer om du är attraherad av mannen du träffar om du inte är asexuell. Hur har sexlusten varit i tidigare förhållanden?
Det finns många nackdelar att inte ha sex på lång tid som i ditt fall såsom kroppen fysiologi, ökning på stress, minska självförtroende, koncentration, vissa organer etc...
Du får försöka väcka den och kolla om den är där. Kanske vaknar den annars om du träffar någon men skadar inte att själv göra lite förjobb.