Pepp
Hej, behöver lite pepp. Jag är äntligen gravid! Gjort två st ivf med två st återföringar och varit gravid i sep o okt men fått tidiga missfall. Nu är vi häpnadsväckande nog gravida igen..NATURLIGT! Vi är i chock. Vi har en son sedan tidigare som blev till med IVF. Men jag är sååå orolig. Är så rädd för att detta lilla under ska ryckas ifrån oss. Har beräknad mens på söndag. Kände i förr igår att fan jag är nog gravid. Köpte ett digitalt test och jo tusan va det positivt. Haft så mkt växtxärk i magen i förr igår o igår. Men idag är det helt dött I magen o tarmarna är i uppror. Hört att frekvent tarmtömning kan vara tecken på missfall? Någon annan som haft såhär men som ändå fått fortsätta vara gravid? Jag försöker klamra mig fast vid minsta lilla halmstrå o tänker att kroppen tömmer för att göra plats till den växande livmodern o att det även är df det känns mindre i magen för att livmodern har mer plats idag..men jag vet inte. Varit ungefär såhär de två tidigare månaderna också. Men då har jag inte testat såhär starkt såhär tidigt i graviditeten. Jag är alltså bara i typ v3+4 idag o de flesta vet ju inte ens om att de är gravida ännu..