Han har gjort slut, är iskall men jag är krossad
lång historia kort. Vi har haft det knackigt i ca 2 år. Vi har ändå alltid rört varann & haft sex, hjälpts åt. Jag har velat ha mer hjälp hemma. Vilket jag inte fått så mycket. Han har velat ha mer närhet & sex, vilket jag inte gett han. Vi har ?hjälpts? åt lite hela tiden, det har inte varit avbrott i 6 månader liksom. vi har varit ett par i 8 år & har 3 barn tillsammans. han här sagt flera ggr att han mår dåligt & vill göra slut om jag inte ändrar mig. Då har jag gjort det ett tag tills jag märker att han inte vill ändra sig för mig & så fortsätter cirkeln.
nj till det att han har på riktigt dumpat mig & flyttar inom loppet av 4 dagar. Han är ISKALL & visar noll känslor. Han säger själv att han gått vidare. Jag själv är nedbruten av detta.
tror ni han på riktigt har gått vidare? eller kommer han ångra sig?
när jag frågar honom så säger han att han har gått vidare & han vet inte om han älskar mig eller vill ha mig. Jag ?måste? ha svar på detta för att gå vidare. Han säger att jag får höra av mig om jag mår dåligt & att han stöttar mig. han är Som förbytt! Från go, fin & skör till kall & hård på 2 veckor. Jag älskar honom så det gör ont, men måste vidare om han inte vill ha mig men får inget svar. Han säger att tiden får utvisa vad som händer, men vi är över.
chock för mig. Är han över tror ni eller håller han bara en mask för att själv överleva? Hjälp..