• brunetten900

IVF

Någon mer som ruvar ? Idag är det 2 dagen av ruvandet. Känns så himla långt till testdagen, svårt att leva som vanligt och inte tänka på det liksom. Någon mer som ruvar ? Min andra insättning av fryst embryo, sist i oktober fick ju ett minus. Hoppas, hoppas verkligen på ett + denna gång. 

• Svar på tråden IVF
  • Linda023

Hej!
    Håller tummarna för dig :) Känner du av något?
    Jag har gjort äggplock 13/11 och fick samtal på dag 2 (15/11) att de vill sätta in ett fint embryo :D Så jag ruvar på nu :) Jag kände av i söndags och i måndags att det känns som lite stickningar och att det drar i nertill. 

• brunetten900

Hej tack. Är på dag 8 idag. Känt lite stickning sent i em typ snett från naveln. Men med sonen kände jag ingenting. Fundersam om jag ska testa mig på fredag morgon men är så sjuuukt nervös.  När har du testdag? 

• Linda023

Idag är det ruvardag 6, känner att det spänner lite och kanske knyter sig lite då och då. Hoppas verkligen att det är ett växande embryo där inne :D Jag har testdag 3 december. Förra insättningen 16/9, sen testade jag 26/9, då var det positivt. Sen tog jag det riktiga graviditetstest 2/10 och det var negativt. Troligen en kemisk graviditet.

Svar på tråden IVF