• Anonym (Undrar)

Gränsbevakarna Sverige.

Hur många i Sverige tittar på "Gränsbevakarna"

Vad tycker ni om programmet?

• Svar på tråden Gränsbevakarna Sverige.
  • Anonym (Undrar)

Verkar vara få som vill säga sin mening.

• felicityporter

Jag har inte sett hela program på TV men har kollat klipp på youtube ibland och tycker det är superkul, har stor behållning av det och skrattar gott. 😆

• Anonym (Undrar)
    felicityporter skrev 2024-11-13 01:38:29 följande:

Jag har inte sett hela program på TV men har kollat klipp på youtube ibland och tycker det är superkul, har stor behållning av det och skrattar gott. 😆

Vad i programmet skrattar du åt. Jag tycker att det är hemskt hur det är i Sverige.
  • Anonym (aerVVF3ACE)
    Anonym (Undrar) skrev 2024-11-13 01:12:43 följande:

Verkar vara få som vill säga sin mening.

Ja om man postar när andra vanligtvis sover....
  • felicityporter
    Anonym (Undrar) skrev 2024-11-13 17:43:37 följande:
    Vad i programmet skrattar du åt. Jag tycker att det är hemskt hur det är i Sverige.
    Jag tycker t ex det är roligt när de tar folk som har droger på sig och sedan uppför sig lustigt, ett stående skämt här hemma är att jag eller min man bara måste ta sin ?lilla medicin?. 😆
    Tycker också det är mycket underhållande med folk som blir arga när de blir av med sin mat osv.
  • Jhannis
    felicityporter skrev 2024-11-13 20:22:26 följande:
    Jag tycker t ex det är roligt när de tar folk som har droger på sig och sedan uppför sig lustigt, ett stående skämt här hemma är att jag eller min man bara måste ta sin ?lilla medicin?. 😆
    Tycker också det är mycket underhållande med folk som blir arga när de blir av med sin mat osv.
    Ja alla som reser ofta borde väl veta att det är inte ok att ta med sig mat, frukt eller fröer. Samma med stor mängder cigaretter eller alkohol.

Men de som är skrämmande det saker som förs ut från Sverige utomlands. Teknik, pengar, och smycken.
  • Anonym (Jo)

Har man sett ett program så har man sett alla, nästan

• Anonym (Jo)
    Jhannis skrev 2024-11-13 20:35:25 följande:
    Ja alla som reser ofta borde väl veta att det är inte ok att ta med sig mat, frukt eller fröer. Samma med stor mängder cigaretter eller alkohol.

Men de som är skrämmande det saker som förs ut från Sverige utomlands. Teknik, pengar, och smycken.
    Det borde alla fatta
  • Anonym (Undrar)
    Anonym (Jo) skrev 2024-11-13 20:52:48 följande:
    Det borde alla fatta
    Ja man tycker det.
Svar på tråden Gränsbevakarna Sverige.