• Allan 1

Skrattar ganska mycket när vi har sex.

Jag har länge funderat över varför min tjej skrattar så mycket när vi har sex. 
    Vi har varit tillsammans över 2 år,  har ett mycket bra och härligt sexliv tycker vi båda. Jag älskar att ge henne massor av njutning. Hon njuter verkligen av vårt sexliv som hon säger, aldrig trodde hon att sex kunde vara så här härligt och underbart. Massor av härliga orgasmer får hon. 
    Jag funderar på vad som gör att hon skrattar så mycket när hon njuter av sexet och orgasmerna kommer.  Aldrig varit med om det tidigare. 

• Svar på tråden Skrattar ganska mycket när vi har sex.
  • Anonym (Öh)

Det är ju just FÖR att hon mår bra.

• Allan 1

Tvivlar jag absolut inte på. 
    Har bara aldrig tidigare varit med om, bara upplevt stön 

• KimLinnefeldt

Kul om ni gillar skrattet båda två. För mig hör det inte alls hemma i sexlivet, skratt är motsatsen till fokus, njutning, inåtvändhet. 

• Anonym (M)

En del har jag märkt gör det, t ex efter en extra bra orgasm. sällsynt men det finns.

• Allan 1

Jag kommer av mig ibland när hon börjar skratta. Gillar inte riktigt det. 
    Har frågat och vi har pratat om det.  Men får bara till svar att hon inte riktigt vet varför.  

• KimLinnefeldt
    Allan 1 skrev 2024-11-12 23:58:11 följande:

Jag kommer av mig ibland när hon börjar skratta. Gillar inte riktigt det. 
    Har frågat och vi har pratat om det.  Men får bara till svar att hon inte riktigt vet varför.  

Kan vara något slags avspänningsreaktion. Ett skratt är förlösande. Men jag vill inte förlösas ur spänningen, jag vill njuta av den. 

Mitt ex grät ibland efter en orgasm. Och det var inte för att hon inte gillade det som hänt, utan tvärt om. Kanske samma funktion som ett skratt. Förlösande.
Svar på tråden Skrattar ganska mycket när vi har sex.