Duschskum från Rituals
Har någon här testat duschskum från Rituals? Tycker ni de är värda över 100 kr styck? Vilken sort/doft har ni testat i så fall?
Har någon här testat duschskum från Rituals? Tycker ni de är värda över 100 kr styck? Vilken sort/doft har ni testat i så fall?
Skulle aldrig tycka det är värt för duschar bara för att bli ren inte för att det ska lukta gott
Har haft några såna och de räcker ganska länge. Vet inte vad det heter men det kan jag kolla upp. Alla har luktat gott.
Sakura (vit), Ayurveda (röd) och Karma (blå) har vi haft.
Ja de är värda priset! Jag har testat fyra olika tror jag. Föredrar Ayurveda.
Nja. Som lyxprodukt håller sig väl Rituals på en tämligen lagom nivå, där exempelvis en duschkräm kommer med lite extra flärd och lyx
Som presenter brukar det vara uppskattat både att få och att ge
Personligen använder jag sällan duschkräm, men pga att det blir skum direkt får man en annan känsla än mycket annat. Vilket naturligtvis inte är något prisvärt i fråga om rengöring, utan snarare en lyx.
Dom luktar väldigt gott och räcker länge men jag blir ju lika ren med en billigare duschkräm. Jag brukar få i present men tycker inte dom är så prisvärda att jag köper dom själv.
Jag tycker att dom är värda sitt pris. Jag har testat alla men köper bara den röda och den vita nuförtiden. Den vita doftar mer fräscht och "tvål" och den röda mjukt och varmt. Den röda är min favorit men jag använder båda två. Håller med dom andra om att skummet räcker länge. Jag brukar använda matchande hudkrämen efter duschen och gillar krämerna mycket.
Inte för att du frågade men duscholjorna är jag inte förtjust i.
Nej handtvåleks pump har gått sönder på varenda flaska. Ren skit. Luktar gott iallafall
Rituals är toppen. Har dock inte provat hudvårdsserien. Jättehärligt produkter. Mjukt löddrande skum. Eller varför inte duscholja. Eller torroljan efteråt. Jättekul att få ge bort och få i present själv. Kolla hemsidan där de dessutom har en outlet. Favvo är Sakura och Karma.
Gillar rituals! Luktar gott och skummar. För en lite billigare peng finns Ida Wargs duschskum som också är bra.