• Anonym (Osynliga)

Jag ser ingens vänner på fejjan?

Jag upptäckte i helgen att jag bara kan se gemensamma vänner både hos mina vänner och främlingar. Alla mina vänner kan ju inte ha blockat visning av sina vänner plötsligt och likaså andra personer som inte är mina vänner men jag har ändå kunnat se deras vänner på deras sida förut.

Är det en bugg? Har fb blockat det för mig av någon orsak? Har du samma problem?

• Svar på tråden Jag ser ingens vänner på fejjan?
  • Raggartjejen
    Anonym (Osynliga) skrev 2024-11-11 15:53:15 följande:
    Jag ser ingens vänner på fejjan?

Jag upptäckte i helgen att jag bara kan se gemensamma vänner både hos mina vänner och främlingar. Alla mina vänner kan ju inte ha blockat visning av sina vänner plötsligt och likaså andra personer som inte är mina vänner men jag har ändå kunnat se deras vänner på deras sida förut.

Är det en bugg? Har fb blockat det för mig av någon orsak? Har du samma problem?

Det kan ju vara så att dina vänner har låst sina sidor så att du ser bara era gemensamma vänner 🤔
    T.e.x jag har låst min sida p.g.a att jag fick vänförfrågan från okända människor  + från vänners vänner som jag har träffat typ 1 ggn.
  • Anonym (Osynliga)
    Raggartjejen skrev 2024-11-11 16:05:15 följande:
    Det kan ju vara så att dina vänner har låst sina sidor så att du ser bara era gemensamma vänner 🤔
    T.e.x jag har låst min sida p.g.a att jag fick vänförfrågan från okända människor  + från vänners vänner som jag har träffat typ 1 ggn.
    Fast alla vänner lär ju inte ha låst sidorna samtidigt? Och bekantas sidor som jag tittar på ibland utan att vara vän med på fb kan ju inte heller alla exakt samma helg ha låst sidorna för att visa vänner just nu? Jag ser ju fortfarande inlägg men inga vänner på någons sida förutom om vi har gemensamma vänner.
Svar på tråden Jag ser ingens vänner på fejjan?