Våldtäktsförsök
Min dotter ringde mig här i går morse,helt förstörd grät hysteriskt och bad mig komma. Då har en av hennes bästa vänner,trodde verkligen inte detta om honom,då han alltid varit hur trevlig som helst ringt på kvällen och frågat om han får komma förbi. Hon säger att de går bra men hon ska bara lägga sina barn för natten. Han kommer och har med en kompis som hon aldrig träffat innan.
Direkt försöker hennes kompis kyssa henne varpå hon säger NEJ sluta jag har pojkvän och jag vill inte detta. Han blir arg och säger vilken jävla pojkvän?
Kompisen hans tar på hennes kropp,försöker kyssa hennes och tar stryptag på henne,var hotfull och riktigt obehaglig.
Min dotter är rädd för honom ,vågar inte riktigt göra motstånd då hon är rädd för vad han kan göra och för att barnen kan vakna Dom båda försöker även tvinga av henne hennes kläder och säger kom igen nu så får vi de här gjort. Mitt i allt i hopa så får min dotter tack och lov i väg ett sms som skrämmer den ena så pass mycket att dom ger upp och åker därifrån.