• Anonym (MulligMesig)

Finns sadistiska kvinnor frågar en MulligMes!

Finns sadistiska kvinnor frågar en MulligMes!

Jag kommer till titeln, vill bara presentera hur jag är som person först för att kunna få mer nyanserade svar. Tråden går ut på att höra från kvinnor som kan relatera till vad jag skriver och deras tankar om det.

Hej FL! Jag är väl 180cm, lite mullig som kille, blåögd och mörkblont hår.
    Jag kan absolut inte få till en relation då jag attraheras av snygga, vältränade kvinnor som ser mer dominanta ut och garanterat inte attraheras av mig.

Jag är som person väldigt outgoing, social och beter mig efter normen så jag har inga problem att fungera vänskapligt med de kvinnor jag attraheras av.
    Tänkte det är något att påpeka då det verkar finnas många s.k incels här, jag är inte en av dem. Jag är mer en medelmåttig man som ser lite mesig ut och inte kan attrahera det jag söker.

Det fanns en kvinna på min förra arbetsplats som var högre uppsatt än mig, antagligen längre än vad jag är och såg väldigt dominant ut. Jag hade tankar om att hon skulle låta mig jobba övertid för att sen säg åt mig att komma in på kontoret, slänga upp fötterna lite nonchalant på skrivbordet hon satt vid för att sen be mig placera ansiktet mot hennes fötter.

Är det någon kvinna som ens haft tankar på något sånt här? 

• Svar på tråden Finns sadistiska kvinnor frågar en MulligMes!
  • Anonym (MulligMesig)

Skrev om för att det gick inte att svara anonymt i den första, tror inte många svarar då.

Svar på tråden Finns sadistiska kvinnor frågar en MulligMes!