• Anonym (R)

Vilken tid?

Precis börjat arbetsträna. Tiderna som bestämdes var kl 12:30-17. Den första dagen jag var där och kollade så sa hon att jag skulle vara där kl 13-15 för dag 1 vilket jag var. Antar att detta var för att det skulle vara lättare på den första arbetsdagen. Men hon sa den dagen ej något om tiderna för dag två vilket är imorgon. 

Tolkar ni detta som att jag ska komma 12:30? Hade ni dubbelkollat eller är det tillräckligt säkert att anta? 

• Svar på tråden Vilken tid?
  • EpicF

Om det är bestämt att du ska arbetsträna 12.30-17 så ska du vara där 12.30 imorgon och jobba till 17. 

Att du fick andra tider idag kan bero på att det.var första dagen. 

• EpicF

Om det är bestämt att du ska arbetsträna 12.30-17 så ska du vara där 12.30 imorgon och jobba till 17. 

Att du fick andra tider idag kan bero på att det.var första dagen.

• Anonym (T)

Det värsta som kan hända är ju att du får vänta en halvtimme, ifall du kommer dit 12.30 och inte ska börja förrän 13. Så jag hade nog inte brytt mig om att dubbelkolla, om jag var du.

Men vill du dubbelkolla så är det inte fel det heller.

• Anonym (F)

Du ska vara där överenskomna tider. Var på plats 12:30. Om det händer fler gånger att de ändrar dina tider så kan du fråga om det kommer att vara olika tider mer regelbundet och att du isf vill ha två veckors förvarning (det har man rätt till).

Svar på tråden Vilken tid?