• Anonym (Anonym02)

Inga riktiga graviditetssymptom?

Hej! 

Jag plussade 31/10 och i början va de mycket trötthet och ömma bröst. Var på ett tidigt ultraljud pga jag har pcos och läkaren sa ?jag ser bara fostersäcken och gulesäcken än så länge?, vilket gjorde mig orolig. Enligt henne trodde hon att de va alldeles för tidigt att se foster men enligt app är jag 5+2. Jag känner mig inte så jätte gravid heller, inte lika trött längre.. Nu njuter jag inte av att jag är gravid och min dumma hjärna har ställt in sig att något är fel ☹️ har någon av er suttit i samma sits? 

• Svar på tråden Inga riktiga graviditetssymptom?
  • Anonym (K)

Jag hade inga symptom så tidigt, fick lite framåt vecka 7-8 som sen varierade i styrka mellan dagar. Oroa dig inte, det är många av oss som inte får så starka symptom och är ganska oberörda av graviditeten ånda fram till förlossningen ☺️

• Anonym (Anonym02)
    Anonym (K) skrev 2024-11-11 10:14:21 följande:

Jag hade inga symptom så tidigt, fick lite framåt vecka 7-8 som sen varierade i styrka mellan dagar. Oroa dig inte, det är många av oss som inte får så starka symptom och är ganska oberörda av graviditeten ånda fram till förlossningen ☺️

Hej fina du, tack för att du delar med dig av din erfarenhet! Jag trodde att jag skulle åka på alla de här klassiska symtomen direkt men tydligen inte..
  • Anonym (Jag)

Det är helt normalt att det inte syns mer i den veckan. Jag gjorde VUL en gång i vecka 6+0 (vet jag att det var nu men visste inte säkert då pga strul med mensen efter ett missfall innan ) och då syntes bara hinnsäck, gulesäck och antydan till fosterstruktur, inga hjärtslag än. Anledningen till att jag gjorde VUL så tidigt var för att utesluta utomkvedshavandeskap, hade ont i sidan men det berodde på en cysta som hade spruckit. Allt gick bra iallafall och sonen är 2,5 nu. 

• Anonym (Anonym02)
    Anonym (Jag) skrev 2024-11-11 16:18:33 följande:

Det är helt normalt att det inte syns mer i den veckan. Jag gjorde VUL en gång i vecka 6+0 (vet jag att det var nu men visste inte säkert då pga strul med mensen efter ett missfall innan ) och då syntes bara hinnsäck, gulesäck och antydan till fosterstruktur, inga hjärtslag än. Anledningen till att jag gjorde VUL så tidigt var för att utesluta utomkvedshavandeskap, hade ont i sidan men det berodde på en cysta som hade spruckit. Allt gick bra iallafall och sonen är 2,5 nu. 

Åhh de låter som min situation.Tack för att du delar med dig. Det lugnar att veta att andra suttit i samma sits och det löst sig. Jag hoppas att jag också för se foster och hjärtslag om några veckor. Tack för svar!♥️
Svar på tråden Inga riktiga graviditetssymptom?