• Anonym (Kränkt)

Min mans brors fru tror inte att min man är pappa

Min mans bror och fru var på middag hos oss igår. 

Vårt barn är 3 år och jag träffade min man ca 10 månader innan vårt barn kom. Jag blev med andra ord gravid vid första ägglossningen. Min mans brors syster håller fortfarande på och tvivlar på om min man verkligen är pappa till barnet?. 

Om jag inte kunde varit gravid redan när jag träffa honom och allt möjligt? jag hade inte legat med någon innan honom på 6 månader? 

Hon saknar totalt spärrar utan frågar detta igen. Vårt barn är så lik min man, både till utseendet och till sättet. Vi har aldrig gjort ett faderskapstest. Kan inte se någon poäng med det heller förutom att trycka upp det i ansiktet mot den där hemska människan så man slipper höra detta. 

Men är folk helt sjuka i huvudet? Min man har inga pengar, det är jag ska har mest sparpengar och högst lön så hon kan inte säga att jag hittat på att barnet är hans för att få tillgång till hans pengar eller något? 

Vad ska jag göra? 

• Svar på tråden Min mans brors fru tror inte att min man är pappa
  • Anonym (Juli)

Vad gör har du och din man och hans bror svarat hittills när hon sagt så? 

• Anonym (Kränkt)
    Anonym (Juli) skrev 2024-11-10 21:01:19 följande:

Vad gör har du och din man och hans bror svarat hittills när hon sagt så? 

Ja dom är typ tysta och min man kan börja duka av eller går och hämtar/lämnar något i kylskåpet. Sedan säger han till mig att hon är sådär, att ingen förstår varför hans bror är tillsammans med henne. 
  • Anonym (Tenzin)
    Anonym (Kränkt) skrev 2024-11-10 20:58:39 följande:
    Min mans brors fru tror inte att min man är pappa

Min mans bror och fru var på middag hos oss igår. 

Vårt barn är 3 år och jag träffade min man ca 10 månader innan vårt barn kom. Jag blev med andra ord gravid vid första ägglossningen. Min mans brors syster håller fortfarande på och tvivlar på om min man verkligen är pappa till barnet?. 

Om jag inte kunde varit gravid redan när jag träffa honom och allt möjligt? jag hade inte legat med någon innan honom på 6 månader? 

Hon saknar totalt spärrar utan frågar detta igen. Vårt barn är så lik min man, både till utseendet och till sättet. Vi har aldrig gjort ett faderskapstest. Kan inte se någon poäng med det heller förutom att trycka upp det i ansiktet mot den där hemska människan så man slipper höra detta. 

Men är folk helt sjuka i huvudet? Min man har inga pengar, det är jag ska har mest sparpengar och högst lön så hon kan inte säga att jag hittat på att barnet är hans för att få tillgång till hans pengar eller något? 

Vad ska jag göra? 

Din mans bror = din svåger.
    Din mans brors fru = din svägerska.
    Din mans brors syster = din svägerska eftersom din man och hon är syskon.

Om inte detta är en påhittad historia kan det kanske vara värt ta ett faderskapstest och trycka upp det i ansiktet på din svägerska. Den enda som förlorar på det är hon. Givetvis under förutsättning att du har rätt. Blöta kvällar nästan 4 år bort kan förträngas.....
  • Anonym

Det är någonting som är riktigt fel i huvudet på denna kvinna. Ingen med normalt vett skulle föra frågan på tal.

Det är ingenting som ni överhuvudtaget ska diskutera med dom.

Din man borde säga till sin bror att ni inte vill ha den frågan fler gånger. Din man är pappa till barnet. Det är ingenting ni behöver bevisa för någon annan eller försöka övertyga någon annan om.

Gissar på en kvinna med grava mentala problem som är vild av avundsjuka över er familj och söta barn.

• Anonym (Lisa)
    Anonym (Tenzin) skrev 2024-11-10 21:16:30 följande:
    Din mans bror = din svåger.
    Din mans brors fru = din svägerska.
    Din mans brors syster = din svägerska eftersom din man och hon är syskon.

Om inte detta är en påhittad historia kan det kanske vara värt ta ett faderskapstest och trycka upp det i ansiktet på din svägerska. Den enda som förlorar på det är hon. Givetvis under förutsättning att du har rätt. Blöta kvällar nästan 4 år bort kan förträngas.....
    Så du tror TS varit otrogen men hon kommer inte ihåg det?
  • Anonym (Juli)

Om hon är allmänt knepig så kan det kanske vara värt att göra ett faderskapstest. Inget annat lär få tyst på henne. 

• Hjelm

Ingen frisk människa beter sig som hon gör. Däremot verkar ju din man helt sakna ryggrad som inte försvarar er båda när hon drar igång. Det hade upprört mig lika mycket som anklagelserna.

• Anonym (Kränkt)
    Anonym (Juli) skrev 2024-11-10 21:37:46 följande:

Om hon är allmänt knepig så kan det kanske vara värt att göra ett faderskapstest. Inget annat lär få tyst på henne. 

Det som är utmanande med det tror jag är att hon skulle undra varför vi gör ett faderskapstest så långt senare? att var vi ändå inte säkra? 
  • Anonym (h)
    Anonym (Kränkt) skrev 2024-11-10 21:07:20 följande:
    Ja dom är typ tysta och min man kan börja duka av eller går och hämtar/lämnar något i kylskåpet. Sedan säger han till mig att hon är sådär, att ingen förstår varför hans bror är tillsammans med henne. 
    Nä, och varför du och din man vill umgås med henne är också ganska obegripligt i mina öron. Man bjuder inte hem någon som beter sig illa på middagar.
  • Anonym

Tänk inte ens tanken att ni ska visa denna kvinna ett faderskapstest.
    Hon kliver ju över alla gränser som finns och vill dominera er.
    Ni ska sätta gränser kring er och er familj.
    Vad ni ska göra är att säga ifrån. Ni ska inte låta henne bestämma över er. När ni sagt ifrån så tar ni en liten paus från parumgänget med dom. Dels för att ni behöver en paus från denna kvinna och dels för att hon ska förstå allvaret.
    Det är sällan man hör om så gränsöverskridande beteende att man är så långt inne och klampar runt i det mest privata.

Svar på tråden Min mans brors fru tror inte att min man är pappa