Hur förhålla sig till kompisen? Verkar han intresserad?
Jag hos en kille jag träffar, han är från usa och jag är hos honom. I fredags träffade jag några av hans kompisar för första gången och två av dem var särskilt trevliga mot mig och intresserade av att prata med mig och lära känna mig, speciellt den ena av dem - han hälsade på mig och pratade med mig, startade konversationer med mig och ställde frågor till mig, frågor som handlar om mig och vem jag är. Vi var på en bar och alla hade druckit något. Jag kunde se att han tittade på mig ibland, och att han log mot mig. Och så fort min kille gick iväg någonstans, typ på toaletten, så började han prata med mig. Han sa också att min kille har pratat mycket om mig, och att han har ett stort hjärta och så där. Han gav mig komplimanger och sa att min engelska är 10/10 och jämförde med andra personer han har träffat, och han sa att jag är en vacker kvinna och att min kille är en jättebra man. Han var i alla fall jättesnäll.Vi ska senare träffa dessa personer igen och den här killen kommer att vara där, men jag vet inte hur jag ska förhålla mig till honom? Vill inte att det ska bli något problem eller att folk ska få för sig att jag försöker något med honom. Verkar han intresserad? Är det vanligt att sånt händer? Tror ni att detta var obetydligt och att jag bara kan fortsätta vara som vanligt mot honom och trevlig?