• Anonym (Ledsen)

Något fel på mig

Jag vet inte vad jag gör fel. Är 38 år och har varken man eller barn. Går på skönhetsbehandlingar som kostar massor bara för att någon ska vilja vara med mig

• Svar på tråden Något fel på mig
  • Freddie K

Det är inget fel på dig. Du har bara inte hittat rätt man än. 

Du tror att du vet vem jag är. Då har du inte varit i min värld!
  • Freddie K
    Anonym (Hjcfd) skrev 2024-11-09 14:27:49 följande:

Autism?

Där kom autism-kortet fram. Varför tror de flesta att bara för att man inte har hittat någon så har man autism?
  • enfunderandeman

Nej TS, det är inget fel på dig. Det finns väldigt många som inte skaffar barn just nu. Något mindre antal där det är frivilligt. Som i mitt fall. Jag är man, men har även kvinnliga vänner som valt bort barn frivilligt. Man ska inte involvera sig i det om man inte vill eller har något intresse.

Jag antar att du vill ha familj, och då är det nog snarare att du inte hittat rätt. Kemi är inte den lättaste saken i världen. 

Med tanke på hur många som lever singlar idag, är det inget man tänker på direkt. 

Däremot kanske du kämpar med dåligt självförtroende.
    Då är nog terapi det bästa.

• enfunderandeman
    Freddie K skrev 2024-11-09 14:29:23 följande:
    Där kom autism-kortet fram. Varför tror de flesta att bara för att man inte har hittat någon så har man autism?
     Därför dom tror att livet bara går leva på ett sätt. Många i den kategorin är väldigt begränsade i sitt tänkande. Mycket ointelligenta kommentarer som haglar ibland. 

Kanske avundsjuka som spökar. Vern vet? Onödigt är det i alla fall.
  • Freddie K
    enfunderandeman skrev 2024-11-09 14:40:27 följande:
     Därför dom tror att livet bara går leva på ett sätt. Många i den kategorin är väldigt begränsade i sitt tänkande. Mycket ointelligenta kommentarer som haglar ibland. 

Kanske avundsjuka som spökar. Vern vet? Onödigt är det i alla fall.
    Jo, det måste vara något sånt. Bara för att man har autism så betyder inte det att man inte kan hitta någon. Det gör det bara svårare, men jag är trött på alla fördomar nu. 
  • Anonym (Kimchi)

Det är nog inte det yttre det är fel på. Hur är det med insidan. Fundera på vilken slags person du är och vad du förmedlar. Kan ju vara allt från en ice Queen till en klängranka. Eller så väljer du män som inte passar med flit. För att du kanske egen är jätterädd för att inleda en relation. Det finns tusen orsaker men det är garanterat inte utseendet. Jobba på insidan istället. Å förresten lycka till! Plötsligt händer det. 

• Raggartjejen
    Anonym (Ledsen) skrev 2024-11-09 13:49:36 följande:
    Något fel på mig

Jag vet inte vad jag gör fel. Är 38 år och har varken man eller barn. Går på skönhetsbehandlingar som kostar massor bara för att någon ska vilja vara med mig

Är du ytlig när det gäller utseendet eftersom du tror att ngn vill vara med dig om du går på skönhetsbehandlingar?
  • Lynx123

Men hur är du som person? Kanske att du fastnat i ett slags tvångstänkande om ditt utseende. Det är ju jättemånga killar som ogillar fixade utseenden och som älskar naturliga tjejer.

Svar på tråden Något fel på mig