Penisstorlek
Har mått dåligt väldigt länge över min penis, kom in i puberteten när jag var ungefär 14, var ca 170 i 8an-9an är 18 idag och är 175. Har kunnat bygga muskler osv, tog 80kg i bänkpress när jag var 16 tex, inte så mycket men visar att jag kunnat bygga muskle ia. Gjorde omskärelse när jag var 13,5 år pga trång förhud, gick inte dra bak något och den blev som en ballong när jag kissade. Har inte upplevt något tillväxtrus sedan dess. Tog testosteron värden för annat problem ca 3månader sen och dom sa att det var normalt i min ålder men lite lågt, kan vara för jag inte tränat senaste året. Tog även för 2 år sedan och då sa dom det var normalt, har könsbehåring osv. Den är ungefär 12-13cm i erigerat läge när jag möter från ovan penis, alltså där pubishåret är men mot huden, och 11 i omkrets. Varierar i storlek i slakt tillstånd, ibland 4-5 ibland 8 Men borde inte kirurgen som utförde operationen sett om jag haft något fel även fast jag var 13,5år?
och skulle det ge något att ta testosteron överhuvudtaget? och i tanke med att jag hade normal nivå av det för 2 år sedan och nu.
Tar gärna emot svar, då jag mår väldigt dåligt över detta och tänker på det i princip varje dag och kan inte prata med någon om det då jag skäms