• Anonym (Sbanonym)

Grova bristningar på magen

Hej!

Jag är i v35 med mina tvillingar I magen & har fått såna grova bristningar de senaste tiden, hela magen är full med röda sträck men har ni fått stora bristningar som sticker ut nästan 1 cm längst ner vid magen mot muttis.. 
    Jag mår otroligt dåligt över detta & känner bara att hela min kropp blir förstörd..

Försökt googla men hittar inga såna grova bristningar någon mer som fått så? 

• Svar på tråden Grova bristningar på magen
  • Anotherone

Jag fick inte sådana breda så långt ner. Däremot lodrätt över hela magen samt på sidan. Jag har en jättebred på ena sidan, det ser verkligen ut som att skinnet har gått sönder. Men det är inte så mycket att göra åt....

• Anonym (Anonym m)

Hej jag fick såna med min första graviditet både långa breda och lodrätta ser nästan ut som spindelnät xD inget man kan göra så mycket åt men inte är dom fina :/ mina Har blekts något extremt fort och 3 månader efter förlossningen var dom vita kan bli lite röda ibland men inget som stör mig dock blir ju huden extremt hängig och vill inte dra sig tillbaka på mig det stör mig nog mest 

• Anonym (hm)

Jag har dem hela magen, ska snart operera bort dem efter 20 år av lös hud :(

• Anonym (Sbanonym)

Jag skiter igentligen i dom vanliga bristningar som kommit över hela magen men dessa 5-6 stycken riktigt grova som sticker ut & gör ont skrämmer mig, har fortfarande några veckor kvar & är så rädd att se ut så över hela magen...

Svar på tråden Grova bristningar på magen