Aktivitet för min dotter?
Min dotter fyller snart tre år och jag har börjat kolla lite smått på aktiviteter för henne i framtiden.
Vad har era barn för aktiviteter?
Min dotter fyller snart tre år och jag har börjat kolla lite smått på aktiviteter för henne i framtiden.
Vad har era barn för aktiviteter?
Min treåring har inga organiserade aktiviteter. Hon går på förskola varje dag och är trött på kvällarna, på helgen vill vi ha öppen tid för familjen och att hon får vila och lära sig fri lek :)
Funderar på simskola/vattenlek till nästa år då jag tycker det är viktigt att lära sig så tidigt som möjligt.
Som treåringar hade de ingenting. De började dans respektive gymnastik när de var fyra. Sedan simskola när de var fem. Vi jobbade deltid, annars hade vi inte kunnat få till det.
Som treåringar hade de ingenting. De började dans respektive gymnastik när de var fyra. Sedan simskola när de var fem. Vi jobbade deltid, annars hade vi inte kunnat få till det.
Vid började med någon typ av vattenlekskola vid fyra år. Men det är bra att ha vattenvana innan, det är stort fokus idag på att barnen skall doppa huvudet. Så det är bra om ni går regelbundet till badhuset och leker i vatten med henne.
Vid fem började mina i riktig simskola och fotboll.