Porrfilm
Vi är ett par 45-50 och titta ofta på porrfilm, och även gillar att filma oss själva också. Hur vanligt är det?
Vi är ett par 45-50 och titta ofta på porrfilm, och även gillar att filma oss själva också. Hur vanligt är det?
Det är nog vanligare än vad folk vill erkänna. Just Prulle verkar vara lite känsligt o prata om att dom tittar på då det är lite voyorism o alla har sina genre dom tittar på. Jag kan titta en del på p film när jag är ensam o sambon inte vill. O händer att hon gör det när hon är ensam o jag inte orkar men vi gör det aldrig ihop. Vad för genre gillar ni?
Det är nog vanligare än vad folk vill erkänna. Just Prulle verkar vara lite känsligt o prata om att dom tittar på då det är lite voyorism o alla har sina genre dom tittar på. Jag kan titta en del på p film när jag är ensam o sambon inte vill. O händer att hon gör det när hon är ensam o jag inte orkar men vi gör det aldrig ihop. Vad för genre gillar ni?
Fat enligt grammatikens regler så syftar frågan till hur många som även filmar sig själva.
Det är inte lika vanligt. De flesta individer vill inte se sig själva i dessa situationer. Tack o lov.
Hej,
Jag håller med @simpleMan och vet att det finns män/kvinnor och par som gör och gillar det. Men det är oftast inte så vanligt att man tar upp det helt enkelt. Är det så att ni vill få kontakt med liknande människor/par som gillar liknande som ni?
Jag har smygfototat min fru när vi haft sex, men nästan genast raderat igen. Skulle gärna filma och dela med andra par, kanske ha videosex irl.
Mni fru vill inte se porrfilm, hon tycker synd om proffsen, menar att de är skadade. Och att amatörerna kanske inte gör det frivilligt. Plus att filmer kan bli hämndporr eller komma på avvägar.
Jag skulle vilja titta tillsammans, men det verkar inte gå. Har även testat att jag tittar medan vi har sex, hon har ögonbindel. Men det känns lite knäppt.
Vi är båda i snart 60 års-åldern. Skulle inte vilja se/finnas på film, haha
Dock har vi sett p-våffla tillsammans för ett antal år sedan och jösses jävlar vad hon gick igång på det. Hennes första gång tydligen.
Minns inte riktigt vad hon valde att se men det var något med massage/ female friiendy. Fort gick det i alla fall
Vi är båda i snart 60 års-åldern. Skulle inte vilja se/finnas på film, haha
Dock har vi sett p-våffla tillsammans för ett antal år sedan och jösses jävlar vad hon gick igång på det. Hennes första gång tydligen.
Minns inte riktigt vad hon valde att se men det var något med massage/ female friiendy. Fort gick det i alla fall
Varför - om ingen vill sedan typ 10 år tillbaka?
Kan ju vara en one.hit-wonder?