Så otroligt underligt, tror han att han är så fantastisk att alla tjejer som pratar med honom är ute efter något?
Men ibland är det nog bra att klargöra hur läget är från början.
En gång för några år sedan var jag på resa på egen hand och hade en mellanlandning i Djakarta ett par-tre timmar. Jag var trött och hittade en lugn bar någonstans på flygplatsen för att ta en öl och försöka hålla mig vaken. Den ende andre kunden var en man i min ålder som satt ett par barstolar bort. Plötsligt vände han sig till mig och drog fram ett foto med en vacker ung kvinna, och lyckades förmedla att det var hans fru, trots att vi inte pratade något gemensamt språk, han kunde runt 15 ord engelska plus 5 ord franska och var från Jordanien. Sen satte han sig bredvid mig och vi hade en rolig, förvirrad konversation med teckenspråk och några engelska eller franska ord.
Honom förstod jag precis, han var uttråkad under en lång mellanlandning och ville prata med någon, men ville först klargöra att han var lyckligt gift, så att jag inte skulle tro att han försökte stöta på mig eller att det skulle framstå som om han uppförde sig opassande. Han var inte traditionellt klädd och satt och drack whiskey, men annars var han nog ganska traditionell muslim.
Just i den situationen kan jag förstå hur det var logiskt, men har aldrig varit med om samma situation som TS.