• Anna3315373

Ask.fm stänger permanent snart. Har ni ask.fm konto kvar?

Hej! Första gången jag någonsin skriver på något forum. Trodde aldrig jag skulle vara den som startar en tråd på forum men jag har en väldigt viktig fråga jag undrar över. Ni som minns Ask.fm , denna sidan man kan ställa frågor till varandra. Den finns även idag faktiskt. Ask.fm stänger nu permanent efter att ha funnits i flera år. Plattformen försvinner permanent den 1:a December. Man kan inte skapa nytt konto från och med den 24:e oktober. Jag hade ett ask.fm konto förr och minns varken användarnamnet till det kontot samt vilken mail jag hade.

Såå, nu till frågan. Är det en snäll själ här ute som vill "ge bort sitt ask.fm konto" som ni inte längre använder. Det är bara att radera alla frågor osv som ni kanske har på eran profil och andra uppgifter på profilen. Varför jag vill ha ett Ask.fm konto är att jag vill kunna logga in på Ask.fm för att läsa gamla fina minnen från tiden förr från mina vänner som finns kvar. Man måste ha ett Ask.fm konto för att ens kunna gå in på andra profiler och läsa. Förr så behövde man inte ett konto för det. Det vara bara att söka på personens användarnamn så kunde man få in på pfrofilen och läsa.

Skulle betyda världen för mig om ni vill ge bort erat ask.fm konto. Ask.fm som ju stänger ner snart den 1:a Decemeber 2024

Svar på tråden Ask.fm stänger permanent snart. Har ni ask.fm konto kvar?