Ska jag berätta för snapchattaren att jag vet vart han bor?
Snapchattade med en kille för 7 år sedan, sedan dog det ut, vi klickade bra men så hittade jag och sambon tillbaks till varandra.
Jag hade tråkigt för några veckor sedan och slängde iväg ett hej, visste inte ens om han hade snapchat aktivt, han svarade.
Han vill inte berätta direkt hur hans samboskap ser ut, det verkar komplicerat, han sa att han kanske berättar i framtiden. Så han är typ upptagen. Men vi pratar inte om att träffas, eller skickar snuskbilder, det enda han sagt är att han tycker jag är het flera gånger.
Han vill inte säga vart han bor, men berättade idag att han bor inte längre bort än att han kunde åka till min stad för shopping.
Han har bara sitt förnamn på snapchat och första bokstaven i efternamnet. Men det var allt som behövdes för att jag skulle hitta honom.
Sökte på fb och då har han de gamla bilderna han skickade till mig förra gången i sin profil, så jag är helt säker på att jag hittat rätt.
Ska jag nämna att jag hittat honom så han får avgöra om han vill fortsätta chatta med ig? Vi bor 35 min ifrån varandra.
Förra gången vi pratade berättade han vart han bodde, för det klickade till när jag såg det.
Men jag vill träffas, och han vet inte att vi bor så nära, kanske han också vill träffas när han inser att det är möjligt?
Eller ska jag bara hålla tyst, och inte skrämma bort honom?