Blir alltid lite fundersam och ibland förvånad att en kvinna följer med mig hem
Om en kvinna följer med mig hem, blir jag alltid så fundersam och undrar varför och hur denne kan våga det.
Om man t.ex ändå haft en deal om att det inte skall bli sex, utan det bara handlar om helt vanligt häng och att personen bara skall sova över.
Då blir jag fundersam, hur den kvinnan kan våga följa med mig hem, som är en man.
Jag vet att det låter kanske konstiga tankar. Men jag har kanske dålig självförtroende och/eller är osäker, eftersom jag tänker att det är väl ingen kvinna som överhuvudtaget vill umgås med mig eller känner så pass stor vänskap att denne vill sova över.
Detta gäller främst kvinnor som bara endast skall övernatta och man kanske haft överenskommelse att det rör sig om häng, umgänge och sova över.
Jag personligen skulle väl inte ha emot sex, men jag föredrar stor del av vanlig umgänge och bara att någon sover över. Det känns mer trevligare att bara ha sällskapet, tycker jag personligen. Jag föredrar oftast kvinnor före män, eftersom jag känner mig mer tryggare och litar mer på kvinnor än män. Fast jag har god kontakt med två manliga vänner. De enda männen/killarna som jag någonsin känt sådana här stark pålitlighet till.
Kvinnor överlag kan jag trivas med. I mitt fall har det dock endast funnits en enda kvinna under hela mitt liv, där just denna kvinna har varit den enda som jag både känner stark vänskapsband till, med stor pålitlighet till. Dock har det blivit som vanligt när jag är starkt attraherad av någon, så känner jag också osäkerhet om denne kvinna känner samma sak eller är bara snäll.
Jag vet att jag är katastrof. Jag kan tolka minsta lilla grej som negativ.
Men övrigt, precis som det står i rubriken, så begriper jag mig inte på hur en kvinna vågar sig in i min lägenhet.
Min största dröm är att ha vänner.