• MR Marcus

Egna klipp

Har blivit otroligt ambivalent till min sambos önskan men samtidigt väldigt upphetsad av det, hon försöker flika in att det vore intressant och se våra vänners reaktion till våra egengjorda små klipp från sovrummet, erfarenheter kring detta?

Mvh
    Önsketänkande

• Svar på tråden Egna klipp
  • Anonym (Patetiska bekräftelsejunkies)

Nej, dålig idé att filma sig själv i intima ögonblick. Detta riskerar att användas emot en om relationen tar slut och i slutändan vet man aldrig var eller i vems händer såna filmer kan hamna i.

Dessutom är det bara fåfängt och narcissistiskt att tro att alla andra är så intresserade av att se era trista vardagskroppar och ert ointressanta sexliv.

De flesta normala människor har fullt upp med sina egna liv och struntar i ert desperata blottande av intima akter. Håll det för er själva istället och skaffa lite värdighet. 

• Openmindedfast

Absolut! kan vara både mysigt och spännande att filma sig själv, och tänker då först och främst för eget bruk, Tanken att det skall upphetsa någon i sin närhet, bekantskapskrets och att detta skall ge er ännu en dimension av spänning är nog mer komplex än ni kan ana.

Titta bara här på FL :) Det finns gott om moralister eller människor med egna högst förbjudna tankar men med ett annat ansikte utåt som kan komma att reagera starkt negativt på något dylikt. Även andra som starkt ogillar det, tycker det känns obekvämt och alldeles för nära att se sina grannar knulla på vita duken :) eller på dataskärmen/ telefonen.

Och med det sagt?.Så är porrindustrins största hot de filmer som producerats hemma i sängkammare. Folk vill inte se tillrättalagda sexscener med ett stönande och stånkande som alla vet ?ofta? är fejk och känslan av att inte riktigt säkert veta om alla bakom filmen verkligen har det bra, är där av egen fri vilja mm mm, ja ni fattar.

Med detta understryker jag den potentiellt stora risken med att ert material kan komma att bli till det allmännas beskådan och porrindustrin både fejkar hemmafilmer och laddar upp verkligt (äkta) material till sidor de kontrollerar och där är det inte lätt att få bort sin film sedan och typ lika för övriga nätet förstås. Så tänk efter.

• Williamcc

Har hjälpt till o filmat några par som maskerade sej lite lätt, sen om det las ut på nätet hade ju inte jag med o göra och hamnar det där så är det nog i princip omöjligt att få bort, kanske från sajten men hur många har plockat ner klippet. Man kan ju ioförsej sätta upp en webserver hemma o bara dela med folk man själv godkänt, men börjar man dela ut eller lägga upp så finns nog risken. Förutom det så är det väl upp till var o en om man vill ha det filmat, roligt o filma var det också o nej jag deltog bara som filmhjälp inget annat o tog inga kopior o smusslade med mej. Tycker ni ska ha både trevligt o roligt men fundera på om det ska upp på nätet.

Svar på tråden Egna klipp