• Anonym (Johanna)

Misstro

Hej! 

hsr haft ett slags särboförhållande under 3 år som kantats av massa misstro. Jag har aldrig misstrott någon dom jag gjort med denna kille, förmodligen eftersom han började med mig samtidigt som han hade en flickvän. Han avslutade med henne, men misstron har alltid funnits där i bakgrunden. Han har alltid varit en social kille som han kallar det och varit väldigt aktiv på tex Snapchat trots att han är 40+. Jag har fått mycket skit för att jag haft kontakt med folk på snap, men tydligen har han det med. Fick tex precis reda på av en tjej att han har haft kontakt med henne på snap och att de ätit lunch i somras. Hade ingen aning om det här. Tydligen var det en jobb lunch, men han har inte sagt något. Han säger att det var så men det var eftersom han inte ville att jag skulle bli arg, att jag är svartsjuk och störd. Måste därför fråga, även om jag gjort slut, hade ni tyckt att detta är ok? 

• Svar på tråden Misstro
  • Anonym (Ja)

Klart du har, och bör ha, misstro. Han har ju redan bevisat sig totalt opålitlig! En kille som kan vara otrogen en gång har större risk att vara det fler gånger, även om det inte är någon garanti.

Varningsflaggan är dock att han kastar sten i glashus och dessutom ljuger han för dig och döljer saker. Den som har något att dölja osv... Och nu får du reda på att han var på lunch i somras. Om den hade varit oskyldig så hade han kunnat nämna den. Dessutom har de varandra på Snap. Inte heller det så oskyldigt. Sedan håller han på med gaslighting och kallar dig en massa fula saker.

Bra att du gjort slut!

Svar på tråden Misstro