• Anonym (Löpning)

Han sprang samma runda

Ja min kollega berättade för mig att han tagit sig ut på en löprunda i samma område där jag brukar springa. Han bor inte i närheten vilket däremot jag gör. Han berättade att han hoppades på att stöta ihop med mig. Hur skulle ni tolka detta? Det finns kemi och attraktion från bådas håll skulle jag säga. 

• Svar på tråden Han sprang samma runda
  • Tecum

Jag tolkar det som att han hoppas stöta ihop med dig. Varför han vill det förstår du nog själv...Flört

• Anonym (Rico)
    Anonym (Löpning) skrev 2024-11-02 17:59:37 följande:
    Han sprang samma runda

Ja min kollega berättade för mig att han tagit sig ut på en löprunda i samma område där jag brukar springa. Han bor inte i närheten vilket däremot jag gör. Han berättade att han hoppades på att stöta ihop med mig. Hur skulle ni tolka detta? Det finns kemi och attraktion från bådas håll skulle jag säga. 

Jag tolkar det som att han vill träffa dig. Först för att springa tillsammans och sedan mer.
  • Anonym (Typ)

Kort sammanfattat.

Jobba, springa, hänga, knulla

• Anonym (Creep)

Beror väl på hur man ser det. Om du INTE varit intresserad så hade han varit ett creep som åker långt för att hoppas springa på dig (pun intended). Nu är du intresserad, så nu är det väl gulligt att han försöker stalka dig.

• Anonym (Ghär)

Låter som en joggande röd flagga.

• Anonym (aa)

Han ville träffa dig och eller det är jävligt bra rundor i ditt område

• RenLuft
    Anonym (Creep) skrev 2024-11-02 18:44:58 följande:

Beror väl på hur man ser det. Om du INTE varit intresserad så hade han varit ett creep som åker långt för att hoppas springa på dig (pun intended). Nu är du intresserad, så nu är det väl gulligt att han försöker stalka dig.

Fast?....

Det är väl klart man vill hänga med någon, som man vill hänga med?

Det är klart att man inte vill att detta skall bli såhär, med någon man är ointresserad. Eller menar du att man skall bli intresserad av någon man inte är intresserad av, genom att dessa t.ex åker iväg och vill träffa personen?
  • Anonym (Ghär)
    RenLuft skrev 2024-11-02 19:06:32 följande:
    Fast?....

Det är klart att man inte vill att detta skall bli såhär, med någon man är ointresserad. Eller menar du att man skall bli intresserad av någon man inte är intresserad av, genom att dessa t.ex åker iväg och vill träffa personen?
    Personen var ironisk.
  • Anonym (Creep)
    RenLuft skrev 2024-11-02 19:06:32 följande:
    Fast?....

Oj då! Poängen flög LÅNGT över huvudet på dig.
  • Daphodil
    Anonym (Creep) skrev 2024-11-02 18:44:58 följande:

Vad förvånad du låter över att någon föredrar ett närmande från en intressant man än från en ointressant. 
  • Anonym (Creep)
    Daphodil skrev 2024-11-02 19:42:30 följande:
    Vad förvånad du låter över att någon föredrar ett närmande från en intressant man än från en ointressant. 
    Ironi verkar inte vara din grej.
  • Daphodil
    Anonym (Creep) skrev 2024-11-02 19:48:40 följande:
    Ironi verkar inte vara din grej.
    Nu har du svarat samma sak till två personer. Förklara istället.
  • Anonym (Creep)
    Daphodil skrev 2024-11-02 19:52:04 följande:
    Nu har du svarat samma sak till två personer. Förklara istället.
    Vet du vad. Jag tycker faktiskt att det framgår. Men visst:

En man som inte anses vara attraktiv är en stalker om han tar sig till ett motionsspår för att han hoppas träffa på kvinnan han gillar.

En man som anses vara attraktiv är gullig om han tar sig till samma motionsspår för att han hoppas träffa på kvinnan han gillar.

Om du inte fattar nu, släpp det bara.
  • Daphodil
    Anonym (Creep) skrev 2024-11-02 19:58:48 följande:

En man som inte anses vara attraktiv är en stalker om han tar sig till ett motionsspår för att han hoppas träffa på kvinnan han gillar.

En man som anses vara attraktiv är gullig om han tar sig till samma motionsspår för att han hoppas träffa på kvinnan han gillar.

Då var det du som inte förstod mitt första svar. Trevlig kväll.
  • Anonym (S)

Antingen vill han träffa på dig eller så gillar han den rundan helt enkelt. :) Jag som gillar att ta promenader på hösten  åker gärna iväg till en skog med en fin motionsslinga i skogen. Ibland nära men ibland åker jag till andra sidan staden för att gå i den fina slingan där. 

• RenLuft
    Anonym (Creep) skrev 2024-11-02 19:58:48 följande:

Precis som du fick svar ifrån Daphodil, så begrepp du inte heller mitt svar som jag skrev i inlägg #7.

• Anonym (Miss Demeanor)
    Anonym (Typ) skrev 2024-11-02 18:42:50 följande:

Kort sammanfattat.

Jobba, springa, hänga, knulla

Låter omständligt. Ett utegym kan man ha till många saker.
  • Anonym (Typ)
    Anonym (Miss Demeanor) skrev 2024-11-03 08:57:51 följande:
    Låter omständligt. Ett utegym kan man ha till många saker.
    Om man har grundläggande sociala skills så vet man att omvägen med häng innan knull behövs.
  • Anonym (Creep)
    RenLuft skrev 2024-11-03 08:54:51 följande:
    Precis som du fick svar ifrån Daphodil, så begrepp du inte heller mitt svar som jag skrev i inlägg #7.

Begrepp?
Svar på tråden Han sprang samma runda