• Anonym (Deviant)

Ha sex utan kondom med "extrakille" under trekant.

Jag har en fantasi om att få uppleva en sk DP med min man + en till. Maken är helt med på detta och kollar ofta runt på olika sidor för att hitta någon lämplig man.

En del av upplevelsen är att få njuta av båda kukarna utan kondom. Känslan att bli sprutad djupt inne i är orgasmisk. Blir kåt av tanken på att ha blivit fylld av två män samtidigt.

Men hur försäkrar man sig om att extrakillen inte har några smittor sedan innan? Han vill säkert veta detsamma från oss. Även om man testar innan för alla könssjukdomar är det svårt att veta om det fortfarande stämmer, hur nya ska dessa tester vara osv? Ni som har kunskap och/eller erfarenhet dela gärna med er så hade jag varit väldigt tacksam!

• Svar på tråden Ha sex utan kondom med "extrakille" under trekant.
  • Anonym (Eh)

Det är väl bara att be killen testa sig och om han ska ligga mellan testet och att ni ses så fråga om han kan tänka sig att använda kondom? Grejen är ju den att han kan ljuga så klart, både om testresultat och kondomer. Så är det att ha sex med okända.

Ett råd i all välmening men jag tror det blir bättre om du är den som försöker hitta killen. Ni kommer att ha mycket lättare att hitta napp på det sättet. Dessutom tycker jag att du isf inte bara ska fokusera på apparna utan också ragga ute på krogen. Då vet du direkt om det finns attraktion eller inte. Och om du hittar en kille som kan bli regelbunden så är det läge att fråga om tester och låta bli kondomer. Det blir så klart bättre med någon regelbunden så man vet vad man får, lär sig vad alla gillar osv än med en random man träffar bara en gång.

Ni kan också gå på sexklubb och hitta någon bara för en kväll ;)

• Anonym (Hemligt)

Min fru är också intresserad av att ha en trekant men vill inte att han ska använda kondom. Jag är väldigt skeptisk till det. Trekant kan vara kul, men risken att få en könssjukdom eller är allt för stor för att jag ska bli bekväm.

Synd för det var en spännande idé. Lycka till...

• Dardi007

Testa killen hade jag inte sagt men att ta det lugnt hade varit bra, typ att inte ha sex vid första träff , samt att ni bygger upp ett relation där alla 3 trivas ... var inte för snabba rekomanderar jag nog

• Tom Araya

Upplägget medför stor osäkerhet.

Vill du mer säkerhet måste du ändra upplägget därefter.

• Anonym (Deviant)

Hur menar du med att ändra upplägget? Vad tänker du istället?

• Anonym (Anal bull)

Jag brukar ofta vara "extrakillen" eller ren bull åt par. Tror många är som mig och villiga att testa sig och visa bevis på att man är fullt frisk, enda kravet jag är den som tar kvinnan analt under en DP eller under cucking.

En gång så var kvinnan villig medan mannen tvekade lite men gick med på det, han kom dock snabbare än mig, han gick upp och gjorde sig ren och fick kolla på medan jag doggy tog hans kvinna analt ensam, hon njöt tydligen mycket, kom och fick en fontänorgasm.

Detta ledde till bråk efteråt då han tydligen aldrig fått ta henne analt, jag stack dock bara iväg.

• Anonym (Deviant)

Gud, jag är rädd att jag skulle komma först av alla. Skäms  Vi "övar" med dildos etc, och jag kommer så otroligt hårt nästan på en gång. Men det kanske männen också gör? Är det en skönare känsla som man, eller beror det endast på om man gillar upplägget? 

• Anonym (Deviant)
    Anonym (Eh) skrev 2024-11-02 09:53:15 följande:

Det är väl bara att be killen testa sig och om han ska ligga mellan testet och att ni ses så fråga om han kan tänka sig att använda kondom? Grejen är ju den att han kan ljuga så klart, både om testresultat och kondomer. Så är det att ha sex med okända.

Ett råd i all välmening men jag tror det blir bättre om du är den som försöker hitta killen. Ni kommer att ha mycket lättare att hitta napp på det sättet. Dessutom tycker jag att du isf inte bara ska fokusera på apparna utan också ragga ute på krogen. Då vet du direkt om det finns attraktion eller inte. Och om du hittar en kille som kan bli regelbunden så är det läge att fråga om tester och låta bli kondomer. Det blir så klart bättre med någon regelbunden så man vet vad man får, lär sig vad alla gillar osv än med en random man träffar bara en gång.

Ni kan också gå på sexklubb och hitta någon bara för en kväll ;)

Vi har kollat in några sexklubbar som hade varit spännande att gå till. Har dock aldrig varit på en sådan, så vet inte riktigt kutymen. 
  • Anonym (Deviant)

I jättemånga trådar i detta forum får Ts alltid runt 5 tummar ned. Är det samma 5 tråkmånsar? Flört

• Tom Araya
    Anonym (Deviant) skrev 2024-11-03 13:30:35 följande:

I jättemånga trådar i detta forum får Ts alltid runt 5 tummar ned. Är det samma 5 tråkmånsar? Flört

Ja.
  • Tom Araya
    Anonym (Deviant) skrev 2024-11-02 21:48:23 följande:

Hur menar du med att ändra upplägget? Vad tänker du istället?

Du kan inte få full trygghet/säkerhet utan kondom med en man ni träffar tillfälligt.
    Minst en av de två sistnämnda parametrarna måste ändras eller bytas ut för att uppnå den första.
  • Anonym (Omannen)
    Anonym (Deviant) skrev 2024-11-03 13:25:18 följande:

Gud, jag är rädd att jag skulle komma först av alla. Skäms  Vi "övar" med dildos etc, och jag kommer så otroligt hårt nästan på en gång. Men det kanske männen också gör? Är det en skönare känsla som man, eller beror det endast på om man gillar upplägget? 

För mig som man är det en fantastisk känsla av någon form av broderskap eller teamkänsla mellan oss män och rent sexuellt njuter jag av att se min kvinna, njuta, höra hennes ljud, se hennes blick och att känna hur den andre mannens rörelser fortplantar genom hennes kropp och rörelser. Som man får man inte bli överraskad av reaktioner från sin kvinna som man dels aldrig sett, hört eller talat med varandra om. Det kan chocka en oerfaren man eller en man som inte grejar det. Det är en sak att fantisera om trekant, en helt annan när ens kvinna öppnar sig fullständigt för en annan man. Men kan man njuta av hon får dubbelt av allt och går igång på det så är det fantastiskt.
Svar på tråden Ha sex utan kondom med "extrakille" under trekant.