• Anonym (Kille)

Exhibionist.

Hej! Undrar lite om det, gillar att bli tittad på och kolla andra par o singlar oavsett kön, har gjort en telegramgrupp där alla är välkomna givetvis över 18 år. Lagt upp annonser på diverse kontaktsidor med länkar....ingen. är jag ensam om o gilla det här?

• Svar på tråden Exhibionist.
  • Anonym (Helkropp)

Rent generellt år det väl väldigt få som är intresserade av att kolla på en snubbe. Prove me wrong. 

Jag kan själv känna att jag tänder på att "visa upp mig", men i min värld är det rätt sällsynt med någon som vill se på..

Lycka till!

• Anonym (Varför göra sig billig och värdelös?)

Kan bero på att kvinnor inte gillar fåfänga töntar som ska flexa. De flesta män har inte heller några kroppar värda att visa upp heller. 

Män borde lära sig förstå att det är en attraktiv personlighet som kvinnor går igång på, kombinerat med en attraktiv kropp då.

Men kroppen i sig är något privat och inget man lägger ut på nätet för alla att se. Inte i verkligheten heller för den delen.

Exhibitionister är inte bättre än luder i min mening. Billiga och gör sig tillgängliga för vem som helst att se. Finns inget attraktivt eller respektabelt med sådana. Definitivt inget förhållandematerial heller, varken män eller kvinnor. 

• Anonym (Yes)

Jag blir upphetsad när jag får blickar av det hetare slaget. Även när min fru får dom. Känslan av att andra ser på min fru och man kan ana deras tankar är väldigt upphetsande. Sen att få ge heta blickar till en kvinna som visar att hon gillar det är minst lika upphetsande.

För ett tag sen ungefär diskuterade vi om det är ok att tycka någon är sjukt sexig och njuta av det, kanske till och fantisera vidare. Jag ansåg att det gamla talesättet "titta dig hungrig och ät när du kommer hem" är mänskligt. Min fru hävdade att hon aldrig tittade på andra män, och kunde inte lägga märke till att hon får blickar. Vi fortsatte diskussionen och till slut kröp hon till korset, självklart tycker hon andra män kan vara sexiga och snygga.

Så nu när vi är ute uppmärksammar vi varandra när vi märker att någon tittar lite för länge, älskar att se min fru besvara blickarna. Även jag har ok att spela med när tillfälle ges. Sen om vi är exihobister vet jag inte, men vi tycker det är en krydda i vår relation.

• Pumpkin90

Är det bara jag (tjej 35 år) som går igång på att se en man ta på sig själv? Det känns som att jag är ganska ensam om det 

• Anonym (Helkropp)
    Pumpkin90 skrev 2024-11-01 23:58:11 följande:

Är det bara jag (tjej 35 år) som går igång på att se en man ta på sig själv? Det känns som att jag är ganska ensam om det 

Nejdå, det förekommer. Men ovanligt att det "bara" är det som kvinnor tänder på, (enligt min uppfattning!), det kommer ofta efter mycket annat. Fantiserande, skrivande osv. Som att det är en bonus till något annat. Men det är kul att höra att kvinnor uppskattar det! (Jag gillar som sagt att visa upp mig, hör av dig för ev smakprov hehe).
  • Bingen
    Pumpkin90 skrev 2024-11-01 23:58:11 följande:

Nej då, du är absolut inte ensam om det. Jag har träffat en del kvinnor som erkänt efter ett tag vad dem går igång på och de gillar att se när en man smeker/tar på sig själv. Så njut av det du gillar helt enkelt.🤗
Svar på tråden Exhibionist.